Jom Makan Buah | ! My Lovely Family Blog !



Khamis, 5 Disember 2013

10
Komen

Jom Makan Buah

By Nazayiena Ayiena | Khamis, 5 Disember 2013@5:55 PTG | Filed under

~ Assalammualaikum ~

Jom Makan Buah pd 6-10 Disember nie di Putrajaya.
Kak Nurul x pernah lg pegi ke event jom makan buah sepanjang duduk 
di Putrajaya nie.Bermacam2 acara diadakan sempena hari tu.

Date: 06 December 2013 - 10 December 2013
Time: 10:00 AM - 10:00 PM
Venue: Laman 1Malaysia, Presint 2, Putrajaya


Jom Makan Buah @ Putrajaya 2013



10 ulasan:

Tihara berkata...

bestnya boleh makan2 buah tapi jauh nak gi sana,
saya makan rambutan kat rumah je lah :)

Ujie berkata...

Free ke bayo kak?
Saya pun tak penah pegi..rumah kt bangi lama tu je.

Akak kat putrajaya ya? Tak jauh mana la kita..:)

Pokok Manggis Depan Rumah berkata...

Wah..menarik ni. Hari ini mula yea. Jom pergi ramai-ramai.

Maria Firdz berkata...

wah.. menarik nih.. blh la g hujung minggu ni..

MulutPayau berkata...

Wah. Bestnya kalau dapat pergi...

Myra Jay berkata...

Dapat makan buah memang puas hati kan :D

Ratu Hatiku berkata...

Mcm best jerk.. :)

Rai Ourkizuna berkata...

bestnya.. masa yg sesuai nak kenalkan anak2 pada buah tempatan.. sayang hujung minggu ni kami subuk..

nurbijen berkata...

kalau anak2 saya, suka sgt la makan buah...
siap ada promosi lagi makan buah... best nyer :)

QA's ~ mamapapa berkata...

wahhhh..event yg menarik ni kan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink