Keta overheatinglah plk. | ! My Lovely Family Blog !



Ahad, 17 November 2013

3
Komen

Keta overheatinglah plk.

By Nazayiena Ayiena | Ahad, 17 November 2013@7:36 PTG | Filed under

~ Assalammualaikum ~

Selamat berhari minggu semua............
Macamana nie keta plk overheating temp.
Dahlah hubby masih kat Penang lagi.
Kak Nurul bukannya tahu sgt pasal keta nie,tahu bawa aje,itupun bawa
yg manual,klu auto memang x pandai.
Tapi tgk temp.lebih tu tahu jgklah.
Kak Nurul dah tambah air tapi still naik tinggi lagi temp.nya.
Disebabkan x berani bawa keta temp.tinggi jadilah kak Nurul tukang 
angkut anak2 ke Pusat Kejiranan Presint 9 utk menghadiri
hari Graduasi tadika Izzyan dgn moto.
Syukurlah dah slmt ulangalik bawa anak2 dgn moto wlpn ada
fobia sikit bawa moto tu sbb dah berapa kali jatuh  dgn moto itu.
Apa2 pun haraplah keta tu xde apa2,tapi nasib baiklah jgk
nie time cuti sklh,klu x keta itulah yg jadi bas sklh.




3 ulasan:

Nurfaezah Abdullah berkata...

fae takut nak naik motor wlupun setakat membonceng hihi

aby berkata...

salam naz ..
dah masuk air ke radiator ..
tanggalkan penutup dia ..
lps tu tekan minyak .. klu air menyembur keluar .. meaning banyak RM kena sedia , tp klu air tk menyembur keluar ianya tk melibatkan enjin .. sekadar radiator atau waterpump ..

adyna berkata...

Sama la saya tak tau Bwk auto n tak tau sgt pasal kete ni , semoga Kete ok pasni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink