Kenduri Selamat Sunat Najmi dan Izzat | ! My Lovely Family Blog !



Khamis, 21 November 2013

12
Komen

Kenduri Selamat Sunat Najmi dan Izzat

By Nazayiena Ayiena | Khamis, 21 November 2013@12:59 PTG | Filed under
~ Assalammualaikum ~

Selepas seminggu diorang bersunat,kitaorg buatlah kenduri doa selamat.
Kenduri nie kita buat di rumah MIL di kpg.
Kak Nurul dan hubby cuma order dengan caterer sahaja kali nie.
Kitaorg order untuk 100 org mkn,lauknya tgklah sendiri kat bawah.
Malas nak menyusahkan MIL dan ipar nak tolong memasak,jadi 
senang je main order.Makanannya ok,semua sedap.
Jom kita jamu mata ajelah ya.


Yg sebelah kiri tu baru lepas bersunat dan yg sblh kanan tu baru habis berpantang

Bacaan yassin dari org2 kpg


Org lelaki  mkn kat luar dan org perempuan kat dalam.
Tuan tanah sibuk di dapur dan jemputan semua dah balik baru tuan tanah mkn.(Berdiri blkg anak daraku dah besar dah dia dan terasa aku dan hubby semakin tua)

Sayur nangka masak lemak

Ayam masak merah dan daging masak asam



Pau inti keledek dan pecal,gambar kuah x ambik plk...


12 ulasan:

Kakzakie berkata...

Pau inti keledek alas daun pisang tu kakak sukalah Nurul. Lama tak makan tau. Masa kakak kecik-kecik dulu selalu mak kakak buat tau..

Mohd Ghazali Abdullah berkata...

selamat bersunat dan selamat berkenduri

Nurzakiah Hanum berkata...

selamat suda

Nazayiena Ayiena berkata...

@Kakzakie
Kakzakie,pau ini pun kita order dan org tua yg buat,jarang org muda nak buat kuih camni.

Tuan Juhaida berkata...

Wah syukur semua dah selamat.nipun tgh bdebar ni nak sunatkan anak2 ni ahad nanti.moga semya lancar hihi.sedapnya ikan kering n sambal belacan

fairus mohamad noor berkata...

salam kak..sedap nampak lauk pauk itu..tp yg palingg m3h suka kuih koci tu..heee..m3h cadang nak sunatkan hero sulong thn dpn

C.M.A @ CikMoonAdnan berkata...

senang guna katering kak... xpayah pening2... hulur $$$ ni je...hehe

Yumida Huda berkata...

nyaman eh makanan ya
pewit dah ada anak bujang ktk kak..bez eh
isi tabung nuffnang sitok-darlie

Pokok Manggis Depan Rumah berkata...

Wah meriahnya. Macam-macam hidangan yang ada.

Kesuma Angsana berkata...

alhamulillah dah selamat semuanyer !

Mimi Azirah berkata...

wahhh...meriahnya kak..mkanan pun meriah..hehehe

Riedaffya ibrahim berkata...

meriahnye kak...tgk lauk2 yg banyak menggoda sy...sori lama x singgah blog akak...sibuk sgt skrg..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink