Bilik anak bujang dan anak dara | ! My Lovely Family Blog !



Jumaat, 12 April 2013

17
Komen

Bilik anak bujang dan anak dara

By Nazayiena Ayiena | Jumaat, 12 April 2013@11:28 PG | Filed under

~ Assalamualaikum ~


Lama dah update rumahku Syurgaku. Inilah bilik anak2 kak Nurul.
Semuanya share satu bilik. Si abang ngan adiknya kak Nurul dan hubby
belikan katil bujang utk diorg,maklumlah lelaki bukannya nak tidur
sama sekatil,lebih2 lg si Izzat memang x nak tido ngan abgnya
yg buas tu. Almari baju belum beli lg sbb x perlu lg sgt pun
maklumlah kitaorg duduk sini hujung minggu je.

Si kakak dan adiknya plk katil kelamin utk bilik diorg.
Klu perempuan kak Nurul fikir ok kot tidur sekatil sbb beza
umur Kakak ngan adiknya pun jauh jadi xde masalah klu
berkongsi,lainlah abg dan adiknya tadi umur lebih kurang sama
jadi 'bengking' (pernah dengar x perkataan tu)tu ada.
Biarlah diorg asing2.

Frame2 ayat Al-Quran pun baru dua yg sempat digantung.
Memang x cukup masa nak buat ini dgn cepat sbb kitaorg
hari minggu je ada sini dan kadang2 hari minggu tu kebykkan
dihabiskan buat kerja2 lain jgk.













Kak Nurul masukkan dlm blog utk kenangan anak2 suatu hari nanti........klu diorg baca,mesti > "mama masukkan dlm bloglah bilik kita",mesti diorg pun sukakan.

17 ulasan:

Cho Zila berkata...

ok bilik selesa tentulah anak2 sukakan..

AyueJean AJ berkata...

Comel bilik diorang tu...

C.M.A @ CikMoonAdnan berkata...

cantik dan kemas bilik anak dara :)

maria firdz berkata...

Simple tapi comei dan kemas... :-)

Kesuma Angsana berkata...

nampak kemas aje ni !

Fiza Rahman berkata...

Wah...kemasnya bilik mereka.

Tihara berkata...

cantiknya, kemas je kan bilik meke ni :)

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ berkata...

luasnya bilik anak2 akak.. simple tp nice.. suka bilik yg luas

~ yus ~ berkata...

Nurul! Set katil kelamin dan almari baju tu samalah mcm yus punya. Yus letak dalam bilik anak bujang, mereka ok je tidur sekatil...hihi,

Aju Mohit berkata...

emmm kemasnya bilik diorg, anak2 saya masih tidur dalam bilik ibu abahnya lagi

Masya berkata...

cantik... simple jer.. sesuailah untuk anak bujang dan dara tu kan...

Ratu Hatiku berkata...

nampak simple dan cantik...

Nora Karim berkata...

simple n nice bilik dorang... saya pun sedang dalam perancangan nak bagi faris satu bilik... sebab dia pun dah nak masuk darjah 1 tahun depan... hm...

Kakzakie berkata...

Anak dara biasanya bila kita dah susun-atur dia akan ikut tolong kemas Nurul. Pertama kali aje tunjuk lepas tu dia akan pandai hias - lelaki kakak tak tahu sebab kakak tak ada anak lelaki..

Cantik menawan...

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ berkata...

ikan pari feveret sy ne..

Ibuhani berkata...

cantik n kemas bilik dia.....anak2 mesti suka!

Remy hazza berkata...

kemas dan teratur.... mesti anak2 bangga dgn akak kan...... ibu yg prihatin......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink