Kakak kena mbat2.... | ! My Lovely Family Blog !



Khamis, 5 April 2012

13
Komen

Kakak kena mbat2....

By Nazayiena Ayiena | Khamis, 5 April 2012@5:27 PTG | Filed under
Assalamualaikum........

Petang smlm kakak dan abg ada koko slps sklh.
Minggu nie ialah pasukan pakaian seragam.
Si kakak masuk Bulan Sabit Merah.
Si abang Pengangkap.
Teringat waktu sklh dulu ada juga masuk 
pakaian seragam,kelab dan persatuan,
tp waktu sklh menengah je sbb sklh
rendah kita blk sklh xde apa aktiviti dan 
seingat aku waktu darjah enam je ada kelas ptg
sbb nak upsr.
Lg satu baru aku ingat setiap isnin waktu sklh rendah
dan menengah bawa sabit masing2 potong rumput
kat sekolah.Sebenarnya byk lg moment time sklh
dulu tp lain kalilah cite.....

Hari nie si kakak x pegi sklh sbb badanya blk 
ptg smlm gatal dan merah2,habis seluruh badan
kena,apa namanya hubby ckp kena mbat2....
Makin digaru pki kuku makin byk yg tumbuh,
jadi aku suruh dia garu pki sikat rambut.

Kakak dgn pakaian Bulan Sabit Merah

Abang dengan baju pengangkap.

Merah2 kat tgn dia......

13 ulasan:

LYAfrina berkata...

teringat lak zaman skolah..lya dulu mmg aktif sgt.. siap wakil daerah utk ptndingan kawat kaki msa skolah men dulu..

teruk gak gatal2 kat badan tu yer.. try cari ubt kt farmasi.. n klo x silap..daun jmbu batu pon blh hlg gatalkan..sapu2 kat bdan..

Asmara berkata...

alamak siannya. mesti gatal2 kan. kene cepat2 amik ubat dan sapu krim klinik takut lg byk merebak. mudah2an cepat sembuh ye kakak.

MulutPayau berkata...

masa sekolah dulu, sllu ponteng ko...heheh

eita berkata...

masa sekolah dulu banyak tak masuk dari masuk..
hahahha,...kaki ponteng..

kalau kat kampung ni sah2 dipanggil kena ludah di hantu...
khurafat je tu...

Kasih Salina berkata...

teringat masa sekolah dulu2..suka join aktiviti uniform..paling kalo gi camping kat mana2..

Ibuhani berkata...

Waalaikumsalam wbt.....mcm kelkata jer tu. Ada alergi apa2 ke si kakak ni....aduh mesti gatal ye. Smoga kakak cpt sembuh ye...

Kakzakie berkata...

Nurul... petua guna sikt tu macam arwah mak mertua kakak juga tu...kalau gatal tak boleh garu guna kuku...

Sapu powder yg ada mint Nurul...

Acik Erna berkata...

assalam nuirul..tempat akak kata..gegata..memang gatal

Cik FaRiZaM berkata...

ala sian nye dia..gatal sebab apa ni kak????

singgah dr blog kak tihara

Cik FaRiZaM berkata...

singgah blog sy skali k

follor u


http://afasz.blogspot.com

wahida berkata...

ish...kenapa ni? dah bawak gi klinik belum ni kak?

MamaEma berkata...

kena bawa ke kliiklah ni kak..tak selesa nanti diaorang

Bui Junaidi berkata...

KALI ADA ALEGIK APA2 NAK..MUNGKIN MAKANAN YG SIDAK MAKAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink