Progress Minggu nie.... | ! My Lovely Family Blog !



Jumaat, 9 Disember 2011

13
Komen

Progress Minggu nie....

By Nazayiena Ayiena | Jumaat, 9 Disember 2011@4:17 PTG | Filed under
Balik minggu lepas rumahku dah siap semua plaster siling.
Tile pun dah 75% siap.
Minggu nie rasanya dah siap ikat batu botol(pagar terace)






13 ulasan:

Dalila Hamid berkata...

seronoknya nak masuk rumah baru...hhe

So Shy Lady berkata...

dah naik tiles... alhamdulillah..mesti t.sabar kan ;D

Acik Erna berkata...

Alhamdulillah..semakin hampir untuk pindah kerumah baru.

syiela berkata...

salam kak nurul...

wah ketinggalan eden... mesti x sabar nk masuk rumah baru ni :)

Sue berkata...

Bestnye Kak Nurul, tak lama lagi bole la masuk rumah baru. Buat house warming (yasin) tak?

Teratak Hami berkata...

Salam perkenalan,
Terima kasih sudi datang ke teratak hami :-)

Teratak Hami berkata...

Rumah yang buat ni kat Melaka kan? Kat area mana?

Nazayiena berkata...

@Sue
Insya Allah buat Sue...

Nazayiena berkata...

@Teratak Hami
Salam perkenalan Kak,Nurul buat rumah kat area Telok Mas,Jln Penghulu,akak kat area mana kat Melaka?

Nazayiena berkata...

@Dalila Hamid
Salam perkenalan dr kak Nurul dan kak Nurul follow blog Dalila.

wahida berkata...

saya tak sabar nak tgk akak hias rumah ni nnt...

So Shy Lady berkata...

nurul wiken ari tu jnguk rmh lg tak? sy pun ada bli rmh gak kt sg buloh alhamdulillah dh siap ;D

Nazayiena berkata...

@So Shy Lady
Pergi jenguk....wah nanti akak pindah Sg Bulohlah yea....rumah skrg nie nanti nak buat sewa ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink