NUFFNANG

Jumaat, 22 Jun 2012

Tersentapnya aku.........

Assalamualaikum....

Salam jumaat di hari yg mulia dan marhaban ya 
Syaaban lps tu ramadhan.
x sampai sebulan lg kita akan menyambut ramadhan al-mubarak.
Sepatutnya hari jumaat nie kita melipat gandakan kita punya
amalan untuk mendapat pahala jumaatkan.
Aku lain plk rasa tersentap yg amat sgt,tp tidak hari nie
cuma ptg semalam je.Balik dr kerja smlm ada memo
kat raga moto aku,(ada kat bawah tu memonya,bacalah sendiri)

Rasa geram pun ada pd sapa yg menulis memo tu.
Memang pagi semalam  tu aku park moto aku di celah
antara keta(memang pun dr dulu park camtu kat bwh terowong nie)
Bukannya aku xnak park atas lorong pejalan kaki macam 2 -3 biji
moto lain tp dah pernah kena saman PJH sekali.
Jadi aku parklah tepi jln,dulu memang selalu polis saman tp
situ skrg jarang polis saman lg sejak jln tu ditutup.
Aku park rapat sikit dgn keta viva atau kancil klu aku x silap.
Sbb aku tgk dpn keta tu ada space lg klu dia nak klr
x payah nak reverse2 lg.Aku rasakan org tu memang fail
dlm parking nie kot tu nak klr keta pun x pandai nak ambik side.
Klu uols marah x klu dpt memo camni?
Mentang2lah tu moto buruk .  . . . . .aku memang senang
pki moto klu pegi opis sbb senang nak park(sini susah 
cari parking klu awal tu adalah dan klu dah lambat tu
parkinglah block memblock . . . .
Walaupun aku dr rumah pki keta sampai kat nursery
Izzyan aku ngan hubby tukar moto plk,kiranya
kita park and ridelah tp pki moto x pki bas spt
yg PJH kempenkan hu hu hu hu . . . . .

Disebabkan rasa tersentapnya aku sampai anak2 aku 
marahkan dan masak nak berbuka puasa (smlm puasa ganti)
pun slps isyak baru aku masak tu pun slps hubby blk
dr kerja(smlm dia ada OS kat Banting).Aku masak
meehoon sup je mlm tadi.
Hai sabar jelah . . . . . 


xde maknanya aku nak watermark pic. nie macam selalu aku buat.

Tgk kat blkg memo tu,ada alamat Touch n' Go Hub yg dah disalahgunakan. . . . . . 

24 ulasan:

Tie HT berkata...

sabo je laa kan..

Salmiza berkata...

budi bhsa bdya kita..ayat dia nmpk sgt org tak ckup ajar kan kak..

Rina Rahamat berkata...

dugaan org berpuasa..kebetulan..smalam pon kita buka msk mee hun sup..larat ek masak walaupon dh penat balik keje

Unknown berkata...

sabar kak..sebahagian dugaan ms ktk posa ya...
mun kmk tersentap juak...

dieyna berkata...

mmg sentap.............

~Cik Sweety~ berkata...

memang sentap..biadap kan..

Acik Erna berkata...

memang dengki orng yang nulis tu

sekadar satu coretan berkata...

Ada jugak manusia mcm ..

Ce'gu JAERA berkata...

Haha. Memang sentap btl la kan kak. Sabar je la. Thanks kak. Folow sini jga ya

Unknown berkata...

dia ingat mat rempit mana agaknya...hehe....sabo je la. Lain x tulis balik, ltk kt keta dia, 'nasib baik aku tak park atas keta ko'

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

budi bahasa budaya kita hihihi...sabo jer la kan

sal ya berkata...

sabar je la akak. anggap je dia budak sengal baru sekolah. muahaha...

Dr K berkata...

Sabar..dugaan masa berpuasa tu semalam...:)

Pink Lavender berkata...

sabar jer la

jom follow makneng

IntaNBerliaN berkata...

alahaiii sabo je la kan...

Unknown berkata...

alahai... (T___T)

Mun berkata...

amboiiii..mentang2 laa dia bawa kereta.... sedap je bahasa dia guna kat memo yerkk...

huhu

saya plak yg tersentap sama kak..

fieda berkata...

ermm..saboe jer la..

Cik Rose berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Cik Rose berkata...

amboi..indahnya bhasa dia.. sabar ye kak..

aizamia3 berkata...

kot geram sekalipun gunakanlah bahasa yang lebih sopan, kita pun faham.. tak pun tunggu sampai owner sampai.. slowtalk.. setakat tulis.. hurm..

9n0L4 berkata...

ish ish. siap bagi note yg tak tahan tu. huhu.

Asmara berkata...

pengajaran jugak ni, lain kali mmg tak boleh la kita parking tengah2 antara kete ngan kete. agaknya dia tak boleh bukak pintu kete kot. haha..

nazayiena berkata...

@Asmara
Kak Nurul parking belakang keta bukannya di sblh pintu keta....x tahulah mungkin ada org yg kemudian parking depan keta dia terlalu rapat dan dia susah nak klr depan atau blkg,sbb pagi tu kak Nurul budget dia boleh lepas klr, nak klr keta x pyh nak reverse2 terus jln depan je sbb kak Nurul tgk depan keta dia tu jarak antara keta dia ngan keta org jauh lg......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...