NUFFNANG

Isnin, 27 Februari 2012

My name is Snow.....

Assalamualaikum........

Hari nie dah genap 3 minggu umur saya.............
Nama saya pun tuan saya dah kasi......
hasil usha tuan saya memikirkan apa nama yg sesuai utk
saya dan tanya jugak pendapat kwn2nya serta
anak2jadi diberilah nama saya 'SNOW',
cantik x nama tu?
Tuan saya ckp lg Snow tu sesuai dgn bulu badan saya nie
yg putih bersih dan gebu......
X tahulah nanti dah besar nanti ikut bulu mak saya 
plk berubah warna......warna kelabu.....
Ini Pic terbaru saya,mata pun dah bukak dua2...
Masih BF lg....

V

V

V

V

V




B/F.......


P/S: Minggu nie tuan saya bussy lg nampaknya.......

14 ulasan:

cheqna berkata...

comel snow
kimslam erk kat tuan snow =)

kurus berkata...

aadoiiii cumeinyaaaaaaaaa
tapi akak tetap geli ;)

Liza Razak berkata...

suka kucing bulu warna putih gebu mcm ni

LYAfrina berkata...

alahaiii..comelnyer... lya pon suka kucing & ada bela gak kucing kat rmh.. kt blh geng la kak..

So Shy Lady (SSL) berkata...

bsar sikit lg psti gebu neh. eh t.pnah tngok lg mak snow tu....

fieda berkata...

comelnyer..eeii..geram tgk..saya peminat kucing..

Acik Erna berkata...

memang sesuai dengan namanya..comel

Unknown berkata...

edy ada kitten umur 3/4 weeks skrg ni..baru dapat 2 hari lepas...mak dia xde...kesian sngt...bole kasi tumpang susu x?hehe

dalila berkata...

adeh.. comelnya..... :)

emarieys berkata...

comel...

syiela berkata...

alahai comelnya snow...

pandai la akak pilih nama anak2....

Asmara berkata...

hi snow comey! ;)

Cho Zila berkata...

snow comel sesuai nama tu..

wahida berkata...

comelnyaaaaaa....
sesuai la tu nama snow tu...

comel lah!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...