Rabu, 16 November 2011

Hepi besday semua....

Assalamualaikum........
Nie gambar besday kita celebrate minggu lps....
Kali nie kita sambut 7 org besday sekaligus.....
Hepi besday Najmi,ayah Long,Mama Uteh,Alang,Busu Wan,
Rayyan.
Beli kek,sate dan pizza kat situ je...
Sate pertama kali dan terakhirlah beli kat situ...
boleh tgk gambarnya sedap ke tak.....




6 ulasan:

Acik Erna berkata...

Nazayiena..selamat halihar lahir buat semua yang menyambutnya tu.
meriah sambut hari lahir beramai kan..

wahida berkata...

kenapa pertama dan terakhir beli kak? tak sedap ye?


selamat hari lahir buat semua...seronok sambut reramai mcm ni...

~ yus ~ berkata...

kira 7 in 1 lah ni ya Nurul sambutannya...

lebih meriah kalau sambut sekali kan..:)

So Shy Lady berkata...

woho skali harung ye, bijak2. akak pon slalu gak duk pikir klau buat majlis skali je sthun utk smua ahli kluarga kan snang

smua mkn tu adalah feveret ;D

Asmara berkata...

selamat ulangtahun! moga terus dirahmati. nampak sedap je semua makanan tu. :D

MrS. F!zA berkata...

wowieeee...celebrate ramai2 gini mmg best ah.. ni sate samuri ke..terliur plk kak sy tgk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...