NUFFNANG

Selasa, 6 September 2011

Selamat kembali.....

Salam 8 Syawal 1432H

hari nie aku dah start keje,accely smlm turun keje pagi mcm biasa,
dok opis(org x ramai keje jadi ekon makinlah rasa sejuk) rasa dah sejuk2
badan dah sakit2 jadi aku minta gi klinik dptlah mc slps tghari suntuk
menunggu kat klinik smlm.Memang hari ahad tu dah demam rasanya bdn,
mkn ubat dan minta tlg hubby urutkan badan maklumlah klu demam
badan mesti rasa2 lenguhkan! ptg dah ok sikit dan tgh mlm dlm kul 1 pagi
kitaorg baru gerak dr kpg blk Putrajaya.....sampai dekat kul 4 pagi kot.......
coz sampai2 aku tlg hubby angkat brg2 sikit pas tu sambung lg tido.....
hubby smlm dia cuti lagi.......

Camne blk berhari raya kawan2 semua,tentu seronokkkan! minggu ni dan depan
masih dlm mood rayakan....kebanyakkan opis dlm minggu nie dan depan akan rancak
buat rumah terbuka......aku punya opis dlm 13 dan 14 hb buat jamuan raya......
Rumah aku tahun nie rasanya x buat rumah terbuka,klu kawan2 nak dtg silakan
aje yea.....

Oklah jumpa lagi.....gambar raya Insya Allah uploadkan nanti......
klu ada kelapangan.
jom jalan raya........nak duit raya.





Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...