NUFFNANG

Isnin, 5 Julai 2010

Hepi Besday Izzat ke 4 thn....


Salam semue....


Pada 30 Jun lps harijadi Izzat ke 4 thn....Slmat Harijadi Izzat...muah..semoga ceria selalu,jgn nakal2,thn dpn mesti gi sklh....em..dah 4 thn rupenye ankku yg ke 3 ni...masih ku ingat lg dia kulahirkan kul 3 lbh ptg jumaat...wlpun mama xde disisi Izzat skrg ni tp perasaan ibuku ini sprti nak mendakap Izzat,memeluk,mengucupi sambil wish you birthday.....


Kali ni aku nekad nak buat sendiri kek besday Izzat....nak buat Kek bluberry cheese...dah buat sekali dulu... sedap.Resepinye aku surf dlm itnet le.. Ptg selasa 2 blk keje ajak hubby pg beli bhn2 kat Bandar Baru Bangi....ptg rabu 2 baru aku start buat kek dulu....keknye jadi...tp decorationnye aku buat kat kpg je,klu buat awal takut rosak pulak....


da..da...da...ini le kek yg berjaya aku buat....



masa deco kek ni brp kali tepi kek yg cacat sikit 2 runtuh.....runtuh coz aku ltk byk sgt bluberry filling atas kek 2...

xpe le Jat janji ade macam kek....


Ni baru fist time aku pki fresh cream utk topping...sblm 2 pki butter cream je....aku beli 1kg fresh cream...org ckp 1kg blh pki 2-3 biji kek....aku 1biji je.....dlm resepi ckp tuang 20% je dlm mgkk adunan sbb ianye akn kembang x aku pukul 1kg ni x brpa nak kembang....maybe fresh cream 2 lama kat luar masa bawa blk dr putrajaya ke kpg....ni le pic.aku spt capture msa besday Izzat..layan...





Tgk le Izzat dah sedia nak ptg kek.....wlp kek ni 'cacat' sikit tp rasenye semue org puji sdp....

Hepi besday izat.....dr mama,ayah,abg,kakak dan adik...


si adik pun same sibuk nak ptg kek yg mama buat.....adik punye besday lame lg..bln 12...nanti mama buat kek yg cantik dan sdp lg.......

5 ulasan:

meQ berkata...

pandainya k nurul wat kek.......nak jugak ler cmniiiiii.....ehehehe.....

Melati Shaari berkata...

MAMA: adik punye besday lame lg..bln 12...nanti mama buat kek yg cantik dan sdp lg.......

ADIK: mama, adik nak cake ade patung Barbie :P

Melati Shaari berkata...

mcm cake yg ni..~

http://i88.photobucket.com/albums/k171/mcrego/Barbie-Cake.jpg

chinta berkata...

hehehheheheeh...adik kat sini tak rasa pun kek mama.......tak cuka lah cam nie....

nazayiena berkata...

eee...Izzyan nak barbie cake 2,mama serender....tungu mama nak g nuntut dulu.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...