Perjalanan ke Kelantan | ! My Lovely Family Blog !



Selasa, 14 Mei 2013

6
Komen

Perjalanan ke Kelantan

By Nazayiena Ayiena | Selasa, 14 Mei 2013@4:52 PTG | Filed under

~ Assalamualaikum ~

Pergi Kelantannya bulan 3 hari tu,tapi baru hari nie nak post entry
perjalanan kami ke sana.Sejujurnya inilah baru kali pertama kali kak
Nurul menjejaki bumi Kelantan.Kami di sana cuma dua malam sahaja.
Memang x puas nak berjalan di sana.




 Nikmatilah pemandangan sepanjang perjanan tersebut.

Lalu bandar Bentong



Pemandangan di sepanjang perjalanan.Kelihatan higway dlm pembinaan,gambar nie ada kak Nurul post dlm
WW tempohari,jadi terjawablah ke mana kami pergi.

Gunung ganang yg unik

Kami sampai Kubang Krian sblm maghrib jadi sempatlah singgah solat qasar dan jamak zohor /asar.




Lepas nie update plk ke Rantau Panjang.








6 ulasan:

Lelaki Ini berkata...

rumh sy kat rntau pnjang.. tak bgtau pun nak dtg.. kalo tak nak bagi makan budu. hahaha

Nuwairani Ismail berkata...

wah! rindunya nak balik kelantan. kita ada balik masa blan 3 n mengundi baru2 ni

nurbijen berkata...

rumah mak mertua saya dekat dah dgn rantau panjang... tapi cuma sekali jer baru ke sana... hihihi, tak boleh selalu takut purse cepat nipis :)

Tuan Juhaida berkata...

Kg sy kat kubang kerian

Riedaffya ibrahim berkata...

jauh perjalanan ye

Myra Jay berkata...

Cantik pemandangan sepanjang perjalanan, nampak redup je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink