12.12.12 | ! My Lovely Family Blog !



Rabu, 12 Disember 2012

23
Komen

12.12.12

By Nazayiena Ayiena | Rabu, 12 Disember 2012@4:22 PTG | Filed under
~ Assalamualaikum ~


Tarikh yang cantik hari nie,121212

Tgk kebanyakkan blogger buat entry sempena tarikh nie

Kak Nurul pun x nak ketinggalan wlpn dah seminggu blog x berupdate,huhuhu.....

Tahniah kpd semua ibu2 yang melahirkan bb pd tarikh nie

Mungkin juga ada yg kahwin pd hari nie wlpn hari bekerja

Tahniah juga pada adik ipar kak Nurul yang selamat

melahirkan bb girl 4/12 tempohari wlpn duedate sepatutnya minggu nie

Dah dapat sepasang


Suka ya Rayyan dah ada geng....

23 ulasan:

ieedaz @ mama_isha berkata...

seronok nya tgk baby..rindu nk bau baby jugakk...:)

qemaishak berkata...

comelnya baby..tido dalam senyuman:)

Riedaffya ibrahim berkata...

comei aje si kecik...

Daddy Ziyyad berkata...

Tahniah buat adik ipar Kak Nurul...takpa lah, tak dpt tarikh 12-12-12 pun takpa, asalkan baby nya sihat..comel pulak tu...:)

\\ Izzah // berkata...

comel baby tuu ;)

sHaRiNa eLyaNa berkata...

welcome to the world :D

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ berkata...

tahniah pada adik akak.. comel sgt...

ieda berkata...

tahniah buat adik ipar nurul !
comelnyaaaaaaaaaa
memang cantik tarikh nie
bertuah bb tu !

RedRose berkata...

oh my sis...your baby is sooooo cute! ~alahai... ^__^

Cho Zila berkata...

ramai gak yang kawen tarikhtu... memang nak tunggu tarikh cam gitu kenaler tunggu 99 tahun lagi...
tahniah untuk adik nurul dan isterinyer...

Fifi Nadhrah berkata...

saye tak sempat buat entry 121212.. busy la katekan.. takpe.. kalau panjang umur.. 99tahun lagi saye buat.. hihi.. tak masuk akal kan?

Fifi Nadhrah berkata...

saye tak sempat buat entry 121212.. busy la katekan.. takpe.. kalau panjang umur.. 99tahun lagi saye buat.. hihi.. tak masuk akal kan?

-Sara- berkata...

shomelnya baby! taniah :)

myfirdz berkata...

jejak > baca> lawat baby comel dan follow:)
http://myfirdz-trulylove.blogspot.com/

izan mama mia berkata...

comeynyer baby

Mrs Velentine berkata...

comelnya bbty tue..

Mimie berkata...

comel je baby tido...

Myra Jay berkata...

Tahniah pada adik akak..

Comel baby :D

Hanis Azla berkata...

semoga baby2 yang dilahirkan sihat2dan bakal menjadi anak yang soleh tak kiralah apa tarikh lahirnya kan.. aduhai comelnya anak saudara baru tu.. geram tgk..

Ratu Hatiku berkata...

Geramnya tgk bby...

Masya berkata...

wah².. lame x singgah sini.. dtg² di sajikan lasagna lah pulak..

QA's ~ mamapapa berkata...

nyum!nyum!nampak sedap..bolehla ikut jejak ki'nurul try buat sdri ntikn?ikut resipi k'nurulla :)

QA's ~ mamapapa berkata...

alamak..mcm dh trsalah komen plak,huwaa!!!apepun,tahniah pada adik ipar k'nurul :) cubit2 ur milkadeal :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink