Comel kucing2 itu. | ! My Lovely Family Blog !



Isnin, 19 November 2012

32
Komen

Comel kucing2 itu.

By Nazayiena Ayiena | Isnin, 19 November 2012@3:27 PTG | Filed under
~ Assalamualaikum ~

Lamanya rasa dah x update blog. Rasanya dah byk ketinggalan 
nak ikuti cite kwn2 semua.Maaflah lama dah x jenguk kwn2.
Insya Allah di kelapangan masa akan menjenggah jugak.

Hari sabtu lps hubby tanya nak bela kucing lg x? klu nak
bolehlah ambik kucing2 yg kwn dia nak bagi.Tp sblm tu 
hubby minta dia  hantar dulu gambar kucing tu. Macam budget
 klu kucing tu comel nak ambik le tu..... mcm x ikhlas je nak
bela kucing. Tgk gambar nie kucing2 tu semuanya comelkan.
Tp iya le tgk semuanya dah besar2 je,klu boleh kita nak
kucing yg masih baby lg,lg kiutkan......
Kucing2 nie semua  parsi mix. Tgk kucing2 nie teringat ngan
si Tom yg x blk2 sampai skrg,mana ya agaknya si Tom nie pergi.
Entry si Tom x blk2 ada di sini. Apa2 pun semoga skrg nie
si Tom sihat aje hendaknya.





32 ulasan:

Anum berkata...

COMEL SANGAT2

Bui Junaidi berkata...

PANDEY PUSAK2 YA POSING..SEMUA NANGGA KAMERA..HIHI..JD X KTK AMBIK

C.M.A @ CikMoonAdnan berkata...

wahhhh comel2..dan gebu2...

lyza berkata...

Amboiii comeynyaaa kucen2 nie.. kucen ni terapi kan.. seronok tengok gelagat dorang..kekdang bila blk kerja penat n tension, selain dari keletah anak, keletah kucen2 pun buat kita lega...

(Lizz) http://www.mummycute.com/ berkata...

comelnyer kucing2 ni...tembam2 semuanyer

Daddy Ziyyad berkata...

Memang comel2 la kucing tu..
Saya pun teringin nak bela kucing..
Cuma risau part dia nak berak kencing tu aja..hihihih

eMMe berkata...

Salam sis, sihat ke?
cantik2 kucing2 dia...
minat ek bela kucing...
Me tak brape rajin nak bela
takot menyeksa mereka lak, huhuu..

are_lin@yu berkata...

banyaknya si comey!!!hihi

MulutPayau berkata...

comelnya kucing2 tu...

eLL berkata...

comelnya dia, gerammm. meowww

izan mama mia berkata...

selamat bela kucing kak....ehe..saya xmo...hiihih

Ema Blog berkata...

cantik..tp apakan daya saya jenis tak minat kucing..

ieda berkata...

ya allahh comel sgt2 ..
tapi akak pengeli .. selalunya tgk jelah .. x akan sentuh punye ;)

Ujie berkata...

mmg comel sgt2..
tapi betullah kak, kalau dpt amik yg masih anak lagi syok main2. :)

aby berkata...

selamat bergelumangan dgn lepasan2 meow2 tuu..
apapun comei2 blaka meow2 tu

NORSHAHFEZA HAMSAN berkata...

comelnye yang paling gelap tu=)

fazian.batrisyia berkata...

Comel2 kucing tu. Sy dah serik kot bela kucing...da sayang sangat tetiba dia xde...rasa kehilangan. Kawan MIL sy bela kucing parsi sampai 16 ekor...kembang2 semua ekor...so cute...Siap ada rumah khas utk kucing tu...Tapi kesian 2 bln lepas 2 ekor kucing tu kena ngap dgn ular sawa....sadis sungguh...

Rai Ourkizuna berkata...

saya suka tengok je kucing..pegang ke bela ke mintak ampun..penakut.. hahaha..

Kesuma Angsana berkata...

mmg comey cumanyer KA takut kucing hehehe

Cho Zila berkata...

alo alo kucing yang sangat comel.. memang teringin nak bela kucing tapim mmg tak bolehler sekarangni... memang lebih mudah bela kucing dari kecikkan..

cheqna berkata...

comel..
akak sihat??

Mrs Velentine berkata...

comelnya kucing ni..

rieda_ffya berkata...

comei n gebu degibas.....bela la kak nurul..

maszull berkata...

assalamualaikum naza....cantik kucing2 tu...ramai kawan..;)

Kasih Salina berkata...

walaupun kucing tu kiut miut, tapi saya tak suka kucing..

Dayana Bahar berkata...

Ramai rakan blogger Dieyna peminat kucing... penyayang tul korang

syiela berkata...

pandai depa posing no... geram tengok

Che Rosliza Che mat berkata...

comelnya kucing geram tengok...

9n0L4 berkata...

tomey nye kucing. nmpk mcm ekor die kembang. :)

IntaNBerliaN berkata...

comelnya... tp sy jnis tt kucing.. :_)

Marya Yusof berkata...

Gebunye kucing2 tu semua... kena curikk dgn org kot sb kucing cantikkan! Moga Tom cepat2 balik....

wan nurul hezrina berkata...

gebu gebasnyer kucing=)montok2 bulu kembang..tapi nurul tak suka bela kucing

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink