Alahai si Tom,bila nak blk........... | ! My Lovely Family Blog !



Selasa, 5 Jun 2012

23
Komen

Alahai si Tom,bila nak blk...........

By Nazayiena Ayiena | Selasa, 5 Jun 2012@2:54 PTG | Filed under
Assalamualaikum.......

Rasanya dah dekat 3 minggu nie Si Tom x blk.
Rindu juga nak main2 ngan Tom nie.
Dah berapa kali kitaorg blk kpg tanpa Tom
ikut blk.Dulu biasanya dia ada blk rumah slps
sehari dua  klr rumah.Aku takut jgn2 Tom dah . . . . .
Harap dia dlm selamat skrg. 

Cari juga bila ptg2 kat area rumah aku nie tp xde juga dia.
Agaknya mana dia pegi ya,entah skrg nie ada 
mkn ke x. Rasanya klu dia ada blk nanti rasanya
aku nak msk je dia dlm kandang jgn kasi main
kat luar,tp mcm menyekat kebebasan dia plk.
Apa pun harap dia ada blk nanti,makanannya
masih terlalu byk kat rumah  nanti takut masuk angin . . . . .


23 ulasan:

Saya Disini berkata...

nnti tom blik...dia nk jalan2 jap

Cho Zila berkata...

ala tom... tu yang akak tak sanggup kalau jaga kucingtu.. dah sayang kalau dia takder memang sangat sedih...

Masz Sidek berkata...

huhuhu... susah ati mun daknya sik pulang...
kmk pun macam ktk juak kak... mun pusak keluar rumah kejap jak pun kmk dah bingung...
kiak-kaong kmk nunggah dahnya... nyuruh masuk rumah...

p/s ; kak tok musim mengawan kali nak kak...ya nya sik pulang nak... heheheh ;p

syiela berkata...

dia kuar makan angin kejap :)

harap2 dia balk ye nanti

** comel tom tu. saya xleh bela kucing sbb ada asthma

Anum berkata...

ke pergi shopping

rieda_ffya berkata...

tom pegi bercuti kot...da la comei..jgn disambar org sudah...balk ye tom..

Ibu Lala berkata...

Tom balik kampung tu. Letih dia jalan. Baru nak sampai kg tup tup dah kena balik rumah niza balik. Sabar ye. nanti dia balik umah la tu...

eintan nurfuzie berkata...

MAK AI..MUKA JENGON NYER...MM...DOAKAN TERBAEK TUK DIA

gadisBunga berkata...

ala..sedih la...

harap harap tom balik cepat...

diana berkata...

saya dulu bela kucing,bila balik kampung bawak kucing sekali.entah cemana tiba2 je dia tak muncul2 sedangkan barang2 dah masuk dalam kereta.panggil2 pun tak muncul jugak.pesan kat mak suruh jaga kalau dia balik.nanti kami balik lagi sekali nak ambik dia balik..
mak kata elok kami hilang je dari pandangn,dia muncul la dari celah semak2 tu..
rupanya memang dia tak mau ikut balik sebab dah jumpa kekasih.geram je rasa.awek kampung memang cun2 kot..hahah

eLL berkata...

alahai tom memang gitu, cari pasangan tu. haha

~Sweet Honesty~ berkata...

skrg bukan musim mengawan ke? hikhikhik...

Kamsiah berkata...

jumpa awek,terus lupa jalan balik rumah...

Yumida berkata...

tom carik bini kali..besar hoo pusak ktk..mesti siam..tang sporting jak begamba..

Acik Erna berkata...

assalam nurul harap2 tom selamat dah bertemu jalan balik

eita berkata...

dia jupe kawan baru kot

IntaNBerliaN berkata...

tom g mane tom.. balik lah cpt... ramai rindu tom ni :-)

Lynn berkata...

selalu kucing pandai cari jalan balik kan kak?kena culik ke tom nie..kena melancong ke luar negara..?hmm..pelik juga tu..cepat balik ye tom..

Che Rosliza Che mat berkata...

hihihi lama betul si tom menghilang....dah jumpa awek kot

Che Rosliza Che mat berkata...

hihihi lama betul si tom menghilang....dah jumpa awek kot

MulutPayau berkata...

comelnya Tom...

Harap2 dia balik cepat.....

fifi berkata...

lamenye tom tak balik.. dulu kucing fifi, tet pon kadang2 kluar rumah tak balik.. mule2 2 3 hari.. lepas tu seminggu.. naik 2 minggu.. sekarang ni da dekat 3bulan tak balik.. rindu sangat2.. kadang2 mase g kje ternampak die kat tepi jalan.. dalam 200 meter dari rumah.. bia jela die nak duduk mane.. tapi fifi tetap rindu tet jugak..

9n0L4 berkata...

e'ehhhh nape mate tu. sebelah lain ehhh. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink