Wordless Wednesday | ! My Lovely Family Blog !



Rabu, 15 Ogos 2012

19
Komen

Wordless Wednesday

By Nazayiena Ayiena | Rabu, 15 Ogos 2012@10:48 PG | Filed under
Assalamualaikum........

Alahai,dekat nak raya nie glasses pun nak kena minta
tukar yg baru jugaa.2 hari dah x pki,nak repair sendiri
x boleh,nak pegi kedai jugak.







19 ulasan:

:: Mrs.Eady :: berkata...

bakal berspek raya :)

Saya Disini berkata...

wah..raya ni pakai spec baru la..

rieda_ffya berkata...

awat patah kak nurull..yeay raye dapat baru laa

wan nurul hezrina berkata...

alahai..maksudnya akan ada spek berlah yer..huhu takperlh kang tak nmpk plak..

selamat hari raya k..maaf zahir dan batin

wan nurul hezrina berkata...

nurul alik kpung hubby di klntn

Anum berkata...

dia suh tukar baru

Kasih Salina berkata...

salam kak..nak kena beli spec baru la tu..selamat hari raya buat akak sekeluarga..

cheqna berkata...

spek baru....

Masz Sidek berkata...

hehehe... paksalah tukar baru kak...

spek raya... :D

Kesuma Angsana berkata...

cermin mata nak beraya juga ke > hehe. follow terus ye

Daddy Ziyyad berkata...

tak pe lah...
dapat spek raya

:)

syiela berkata...

dia tau kak dapat bonus tu hehehe

Asmara berkata...

lor.. husband saya pun baru je beli spec semalam. kali ni beli yg jenis takkan patah, siap boleh bengkok2kan lagi. jenama Zaff, tapi tak tau kat Malaysia ada jual tak.

MulutPayau berkata...

kena beli spec baru tu...

ieda berkata...

loor kekkekekke
nampak gaya kena ganti barulah tuu
huhuhu nak raya nielah dia nak berganti yee ;)

salam lebaran dik
mohon maaf selama perkenalan kita dialam maya nie ye dik ..

are_lin@yu berkata...

alahai sedihnya macam mana boleh patah tu ;-)

p/s:dear,salam aidilfitri,ampun maaf dipinta ya..hehe

eB berkata...

Aidilfitri hari kemaafan,
Menghapus kesalahan sesama insan,
Memupuk perpaduan sesama ehsan,
Mengikat tali keakraban.

MAAF ZAHIR DAN BATIN. "

Cho Zila berkata...

rayapun nak kena ada spek barulertu...
selamat hari raya ...semoga berbahagia dia hari raya...

9n0L4 berkata...

wahwah. mate pun nak berbaju raye baru juge ye. hee.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink