Baucer Jakel dan Ree'sskin sapa nak... | ! My Lovely Family Blog !



Jumaat, 11 November 2011

4
Komen

Baucer Jakel dan Ree'sskin sapa nak...

By Nazayiena Ayiena | Jumaat, 11 November 2011@9:43 PG | Filed under


As salam pagi jumaat semua 11.11.11.
Cantikkan tarikh nie.Klu yg nak kahwin tahun nie bagus
pilih tarikh nie nanti senang nak ingat tarikh kahwin bila(hai klu tarikh
lain pun takkanlah tarikh kahwin yg penting tu tak ingat ye tak.....main2 je hehehe)

Minggu Lepas dpt baucer dr Jakel RM20 dan dr kosmetik Ree'sskin RM760.
yg Jakel ni spi hujung bln 11 nie je dgn syarat beli kain situ berjumlah
RM100 blhlah pakai baucer nie (klu time nak raya blhlah pki nie

rasanya blm lglah aku nak beli kain pasang.) Kosmetik Ree'sskin nie
plk utk buat facial treatmeant 1 jam 30 minit.(Aku x pki jenama kosmetik
nie) Jadi sapa kwn2 yg nak berminat tu nanti aku blh kaci. sapa cepat
dia dpt.Lupa plk yg facial treatment ni valid spi 31.12.11 nie.







4 ulasan:

wahida berkata...

saya pun tak pakai produk tu kak...huhu...

Acik Erna berkata...

Nazayiena..tahniah bertuah menang tu..tapi tu la..kan ramai yang tak pakai produk tu..

LYAfrina berkata...

baucer jakel tu best...
tp produk ree'skin tu..syg la kan... kna bg org y pkai produk tu la..

btw.. tahniah

MrS. F!zA berkata...

baucer jakel yg menarik tu!hikhik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink