Ori ke nie?... | ! My Lovely Family Blog !



Jumaat, 30 September 2011

2
Komen

Ori ke nie?...

By Nazayiena Ayiena | Jumaat, 30 September 2011@3:49 PTG | Filed under
Assalamualaikum.........

Ptg smlm blk keje singgah pasaraya Darussalam Presint 9
sbb nak beli pampers Iyan dah nak habis.
Bila dah klr baru aku perasan pampers Drypers yg aku
ambik lain je calernya,memanglah planning nak saiz pampers
Iyan slps nie.Sblm nie pakai saiz m
caler biru dan klu saiz L kaler oren.
Ni yg aku beli saiz L kaler hijau plk...
betul ke pampers Drypers yg ori nie coz aku tgk
kat bungkusnya byk tulisan thai.....
belek btul2....oooo rupanya nie special edition
2 designs in every bag.Apa ingat keta je ke yg ada S.E.

Kat Pampers tu adalah gambar2 spt di bwh,tu yg bezanya
dgn pampers drypers biasa.






2 ulasan:

MrS. F!zA berkata...

hihi aah mmg skrg punya L kaler hijau..

Nazayiena berkata...

@MrS F!ZA
ye ke Fiza akak x tahu sbb selama nie x ambik pusing pun kaler apa saiz lain(Si Izzyan pki saiz M)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink