Hai siapalah punya keje... | ! My Lovely Family Blog !



Isnin, 19 September 2011

1
Komen

Hai siapalah punya keje...

By Nazayiena Ayiena | Isnin, 19 September 2011@5:16 PTG | Filed under
Syukur alhamdulillah sampai juga opis pg nie......
Kitaorg dr kpg baru bertolak pagi nie dlm kul 4.45 pagi.
Jalan klu awal lg memanglah xde byk sgt kenderaan
nasib baik le x jammed kat susur klr Exit210...
sblm sampai situ ada accident bas rasanya sodok
lori bawak pasir ke batu(x nampak sgt masih gelap lg)
masa tu baru accident xlah jammed.
Sempat sampai rumah kul 6.30 pagi dan cepat2
ion baju nie....
Pagi nie nak ambik motor utk gi kat opis(motor memang
aku ngan hubby tinggal kat apperment lama tpt tinggal
mula2 kami sampai sini)
Motor tu kami park kat lrg jln kaki coz memang
dr dulu lg park kat situ dan byk motor lain park kat
situ jugak....
sampai2 tgk ada org ltk papan amaran
kat moto aku......
marah tu xlah marah aku fikir budak2 yg main2 nie....
sbb papan amaran tu aku rasa asalnya tampal kat
dinding tp dah dicabut dan diorg ltklah kat situ.....
aku smpt ambik gambar sblm start motor....
aku tunjuk ngan hubby,dia ckp kenapa x ambik
papan amaran tu? aku pun x t'fikir ke arah tu....



motor lain x diletaknnya plk...


1 ulasan:

Edy Zaidi berkata...

ada org dengki la tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink