Puding Rotiku..... | ! My Lovely Family Blog !



Selasa, 16 Ogos 2011

4
Komen

Puding Rotiku.....

By Nazayiena Ayiena | Selasa, 16 Ogos 2011@4:54 PTG | Filed under

Ptg nie nak uploadkan pic puding roti yg sempat aku buat dua minggu lps.....tgk berapa lama baru aku nak msk dlm blog........bukannya apa aku sibuk dgn keja opis nie.....habis je keja hakiki sambung plk buat projek 5s memang xde masa nak berfoya2 macam dulu BW.........Puding roti nie aku buat pki 4 keping je roti.....xde kismis jadi aku tukar ngan buah ceri yg ptg kecik2 tu...
aku kukus je,malas nak bukak oven (sbb atas oven 2 ada bermacam barang atasnya dan plugnya pun jauh kena angkat oven tu,tu yg bertambah malasnya.....)






4 ulasan:

Edy Zaidi berkata...

adeh....kelaparan melanda tgk gambar makanan...hehe

MrS. F!zA berkata...

kalo kukus msti lembut2 sikit kan rsanya?

juelee berkata...

sedapnye nampak..

QasehnyaRania berkata...

baru buat hari tu.
balance2 buat eskerim goreng, buat puding roti pula..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink