Jambu Batu oh Jambu batu..... | ! My Lovely Family Blog !



Jumaat, 22 Julai 2011

2
Komen

Jambu Batu oh Jambu batu.....

By Nazayiena Ayiena | Jumaat, 22 Julai 2011@4:28 PTG | Filed under
Assalamualaikum.....

Hari nie awal2 pagi aku dah potong buah jambu batu,....
bukannya apa malam tadi lps mkm aku cadang nak mkn
jambu batu dgn asam boi.....tp x sempat nak kupas
dan mkm sbb si Izzyan dah nangis nak ajak tido kat
bilik atas....aku suruh baring sambil minum susu kat
dpn tv x nak....jadi aku turutlah kehendaknnya itu
utk tidokannya........tahu sama tahu sajalah klu tidokan
anak mesti aku terus tetido sekali spi pg......
Esok bangun tgk buah jambu batu 2 masih atas sinki
lg xde org yg nak mkm....jadi aku kupaslah mkm sikit
sblm pegi keje........
Dulu waktu kecik2 kat kpg klu mkn jambu batu nie
aku mkn bijinya aje sbb fikir tu isinya dan kulit buang....
dulu kat kpg aku jarang tanam jambu batu yg buahnya
besar dan bijinya putih macam nie......yg tanam byk bijinya
yg kaler merah tu.....
tu jelah cite pasal jambu batu nie.....acceli hr nie sibuk
kat opis,ingatkan hr nie nak upload gambar family
day opis aku bln 6 tempohari..... keje plk dah
dtg.....hehehe...


teringat kecik dulu klu mkn jambu batu nie mkn
bijinya je......




2 ulasan:

~ yus ~ berkata...

makn jambu dengan asam memang sedap kan nurul...

Edy Zaidi berkata...

masa kecik2 suka makan jambu batu letak garam...lepas tu sejukkan dalam fridge dulu..mmg sedap...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink