Gegaran kat Putrajaya.......... | ! My Lovely Family Blog !



Selasa, 14 Jun 2011

2
Komen

Gegaran kat Putrajaya..........

By Nazayiena Ayiena | Selasa, 14 Jun 2011@10:13 PG | Filed under
Assalamualaikum.......

Hari nie 14 Jun 2011 ada rasa gegaran kat Putrajaya.........Pagi nie aku dtg opis kira
awallah 8.02 dah punch bg wp3......Lps 2 bukak pc lth h/bag jap terus
pg cafe......aku x ade rasa pun gegaran yg org dok cite2kan 2.....ataupun aku nie
xde perasaan....jgn kau...
Dlm 8.30 tgk org yg keje kat blok c1,2,3 dan 6 dah turun bwh berkumpul.
Lps tu x lama kemudian ada announce suruh semua org
turun bwh berkumpul sbb bomba nak check bgnan slmt
ke x sbb ada rasa gegaran......dlm kul 10 lbh dah blh
naik sambung buat kerja blk.....

Rupa2nya ada Gempa bumi bermagnitud 5.9 melanda Sumatera Utara 8.08 pagi
tadi dengan gegarannya dirasai di sekitar Selangor, selatan Perak dan Melaka, demikian kenyataan dikeluarkan Jabatan Meteorologi Malaysia, sebentar tadi.

anak2 tadika berlari msk coz dah hujan

semua berkumpul semula,nie lps gegaran yg ke2


2 ulasan:

~ yus ~ berkata...

Nurul pun terasa juga masa tu ya?...memang ada dengar di berita..

Alhamdulillah takde apa2 kan. Takut juga sekarang ni, dunia dah nak kiamat....

Keluargaku Syurgaku berkata...

@yus....
memang terasa bangunan goyang dlm kul 11 lbh yg kedua....pertama 8 lbh x sedar ada gegaran....
Yelah syukur kita kat M'sia nie x mcm negara2 yg selalu ada bencana alam....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink