unknown Host | ! My Lovely Family Blog !



Jumaat, 14 Jun 2013

6
Komen

unknown Host

By Nazayiena Ayiena | Jumaat, 14 Jun 2013@9:30 PG | Filed under


~ Assalamualaikum ~

Salam jumaat buat kwn2 blogger. Semua kita semua dilimpahi rahmat dari
Allah SWT. Hari nie kak Nurul ada kerjaluar jadi xleh nak bw lg.
Cuma sempat nak tulis entry nie,sbb dr smlm byk blog yg kak Nurul
cuba bukak byk jadi camni.Kwn2 ada x terkena camni?
Klu ada adakah ini masalah biasa saja?




6 ulasan:

Kathy Tuah berkata...

kmk lom penah gik kenak mcm tok..

nurbijen berkata...

tak pernah la pula kena macam tu..

Tihara berkata...

as salam kak nurul,
cuba tengok setting masa kat pc or lappy,kalau tarikhnya bertukar sbb tu tk leh masuk mana2 website..wallahulam

Ema Johari berkata...

tak pernah jumpa dan kena lagi

Kakzakie berkata...

Kakak tak pula terjumpa Nurul.. harap selepas ini ok..

Kesuma Angsana berkata...

ada ye, KA ok je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink