boring menunggu...... | ! My Lovely Family Blog !



Sabtu, 3 November 2012

14
Komen

boring menunggu......

By Nazayiena Ayiena | Sabtu, 3 November 2012@2:57 PTG | Filed under
assalamualaikum:


selamat berhari minggu buat kwn2 semua
camne hari minggu nie, apa aktiviti?
kak nurul blk kpg lg

pagi nie temankan hubby pegi services keta kat proton
boring x tahu nak buat apa
jom kita tgk  video nie
ada juga ya org camni,dah langgar nak langgar lg
memanglah geram sb si mamat tu  nak seberang jln 
video
main redah je,....

14 ulasan:

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

Salam Naza..Slmt berhari mggu sambil layan video:)

Aju Mohit berkata...

takpe pasni ajak
hubby akak gi shopping hihi

Tihara berkata...

as salam

mujo la ada benda nak ditengok..hehe :)

Citarasa Rinduan berkata...

salam hujung minggu

mmg kan video tu buat kita mcm nk tcabut jantung...

NORSHAHFEZA HAMSAN berkata...

eh knape takde org tlong die? da kena langga kena sepak lg..ish3

maszull berkata...

assalamualaikum naza...jom kita jenjalan hilanglah boring tu...:)

Fendy berkata...

nape xde org tolong...ish3...agak2 la..mungkin pejalan tu tak nampk ke...xpatot tol driver tu...

eita berkata...

ada benda nak tengok takde lah boring sangat kan

Kathy Tuah berkata...

salam malam minggu kak ^^

xpat ngga video ya..line slow :(

ieda berkata...

salam hujung minggu dikk

adohaiii lahhh huhuh

rieda_ffya berkata...

melayan je video di hari minggu...heee

LYAfrina berkata...

huhu,,samala..lya x suka kalo ikut fain g servis kete ke..nk nunggunyer..boringnyer

C.M.A @ CikMoonAdnan berkata...

hmmm..ok....saya tak dapat buka video tu...huhuhuhu

Nur farahiza berkata...

tengah try bukak , tapi tatap ta boleh , sedihh !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink