Ya Allah pelupanya aku.......... | ! My Lovely Family Blog !



Jumaat, 13 Januari 2012

8
Komen

Ya Allah pelupanya aku..........

By Nazayiena Ayiena | Jumaat, 13 Januari 2012@5:32 PTG | Filed under
Macam mana benda penting nie aku boleh selalu lupa ya.......
Klu teringat pun nantilah,last2 spi thn baru.......
Apa yg aku lupa nie?.......nie haa ubat cacing izzyan
yg aku dpt waktu last appoitment dia di klinik
hari tu,hari tu 6 hb 12 thn lepas.....
Dapat hari tu aku terus masuk handbag,lepas tu
terus lupa nak kasi,nasib baik le ubat nie
lmbt lg nak expired.........klu misi tau
nie gerenti aku dah kena marah.....huhuhu
Mama sapalah nie........
Maafkan mama ya Izzyan,nanti mlm mama kasi ok.
Izzyan nie xlah susah makan ubat.
Sbb anak senang mkn ubat tu le mamanya terus
jadi pelupa nak kasi mkn ubat.






8 ulasan:

So Shy Lady berkata...

oh ingatkn mslah cacing wujud ms kita kcik2 aje... skrg stil ada lg ye...

akk t.pnh bg pun pd ank2. dr pun t.pnh sntuh psl ni. nanti ah tnya dr ;)

ieda berkata...

oh ada juga lagi masalah cacing bila dah dewasa ye .. hurmmmm

Dalila Hamid berkata...

ubt cacing rupanya.. hhee... takziah... kak pun dah tak ada org tua rupanya... sedih kan... tmbh2 nk sambut raya lagi la terasa... nasib la dh kawin, ada juga tmpt mgadu kan?... Al-fatihah

LYAfrina berkata...

huhu,, xpela.. beli j y baru nanti.. mmg masalah cacing ada pd semua pringkat umur... mahupun org dewasa mcm kita..

ajumohit berkata...

Baca entry ni tingat saya pon dh lama x bg ubat cacing Kat anak2 ni

Cho Zila berkata...

tuler kadang2 akak pun selalu gini lepaihtu marah diri sendiri rasa cam apalah ibu macamni.. pelupa nak buat camner...

Asmara berkata...

hihi.. kak nurul kita pun kdg lupa tp biasa awal2 bg tp selalu tak habis. hehe..

Kakzakie berkata...

Ya Allah boleh terperuk dlm handbang tak buka ke Iena... nasib baiklah anak tu sihat hihi....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink