Aku yang sibuk..... | ! My Lovely Family Blog !



Isnin, 30 Januari 2012

10
Komen

Aku yang sibuk.....

By Nazayiena Ayiena | Isnin, 30 Januari 2012@3:47 PTG | Filed under
Assalamualaikum...........


Lamanya aku bercuti dr blog nie....
Nak BW pun x sempat,
Maaf yea kwn2 x sempat nak berkunjung.....
Minggu lps dan minggu nie aku yg teramat sibuk....
sibuk mengalahkan PM kita.....
Wlpun sebenarnya byk yg aku nak kongsikan  dgn kwn2.
Namun masa membatasi segala.....


Minggu dpn aku dah cuti nak balik kpgku tercinta,
Nun jauh di seberang lautan Cina Selatan.....
Kpgku yg dah sthn lebih aku tak jejaki.....
Bersua dan melepaskan kerinduan pd keluargaku dan saudara maraku......
Bersama hubby dan anak2ku yg dah lupa loghat negeri mamanya.....
Tapi ku pergi cuma seminggu je....
Rasanya nanti x cukup waktu itu....
Tapi apakan daya cuma itu saja masa yg ada......


Amboi bukan main lgkan aku menulis....
Macamlah negeriku tu jauh di antara benua...
Padahal sama je satu Malaysia.......


Nie je yg aku sempat tulis dlm kebussyan ini....

10 ulasan:

ieda berkata...

aduhhh kerja banyak kan dik
nak buat macam mana ..
tapi bila nak balik kg tuu mood nak kerja punn dah ke laut tul tak ekekke

wahida berkata...

tak pe...faham...

diana berkata...

kerja banyak tu biasa la...
yang penting kita uruskan apa yang patut dulu..kan??

Acik Erna berkata...

nazayiena..sibuk ye patut lama tak menulis..

So Shy Lady berkata...

samalah ssl pon dh lama gak ni t.update huhu

slamat bcuti lg ye ;D

Dalila Hamid berkata...

x pa.... di maafkan.. hheee

Edy Zaidi berkata...

amboi..busy betul ni..hehe

Asmara berkata...

akak balik mana? sabah ka swak? ai org swak. hehe..

MrS. F!zA berkata...

akk blk sarawak ke

syiela berkata...

dapat balik kampung mmg lupa dunia kejap.. bestkan...

syiela pun sibuk yg amat dengan dable H :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink