Si Tom gan Si Kitty | ! My Lovely Family Blog !



Jumaat, 6 Mei 2011

1
Komen

Si Tom gan Si Kitty

By Nazayiena Ayiena | Jumaat, 6 Mei 2011@3:49 PTG | Filed under
Assalamualaikum........

hai.... stlh sekian lamanya kehadiran Si Tom mengisi kekosongan kat rumahku baru nie aku
ada kesempatan nak introduce sapa mrka nie kpd umum.......ewah mcm org yg istimewa selebriti
plk nak umum2kan.......sapa dia Si Tom 2??? agak2 kwn2 semua di luar sana sapa yea..........
Si Tom aku rasa dah sbln lbh nielah dah menjadi sbhgn drpd familyku......tgk dia pun dah pandai
bawa diri......dah x malu2 lg.....terlebih adalah plk skrg.......tapi lama2 tgk Si Tom nie
kasihan jugak dia sorang2 xde kwn sepermainan utknya berhibur........Jadi nak dijadikan satu cerita atau sudah ditakdirkan suatu mlm sedang kita berehat sambil tonton tv dlm kul 11 mlm
waktu kat kpg nie,tiba2 terdengar jeritan kesakitan dan kemarahan macam suara bergaduh
dr Si Tom kat luar rumah,jadi aku yg masa2 jadi heroin cepat2 lari klr rumah tgk apa dah
jadi pd Si Tom........aku tgk Si Tom ketakutan dgn matanya dan mukanya berdarah.......aku
sempat jgk tengok ada macam musang memanjat tiang paking utk lari.......oooooo rupanya Si
Tom gaduh ngan Si musang........ok dah tahu sapa Si Tom 2,sapa.........Si Tom adalah seekor
kucing siam tempatan yg mula nak membesar aku perolehi dr kwn opisku Miza si ibu kucing, opps sory yea Miza.............Keesokkannya hubby bawalah Si Tom gi klinik sbb tgk dia dah
x aktif lg.....risau jugak takut terkena kuku atau gigi musang ada racun ke........
Setelah jumpa doktor,doktor ckp Si Tom nie dah demam,dia kena suntik dan dibersihkan lukanya dan disapu dgn ubat selain dibekalkan ubat utk kaci dlm seminggu nie....oklah dah pjg berjela cite pasal Si Tom gaduh ngan Si musang dan berblk cite tadi dr situlah Si Tom
bertemu jodoh ngan Si Kitty......Si Kitty nie baru berusia dua bln lbh dan kecik serta kurus.....
Si kitty nie keturunan parsi mix dah......jadi kita belilah dgn harga RM350 utk dijadikan
teman sepermainan Si Tom nanti........dari situlah kehadiran mereka2 nie dah mengisi
kekosongan sangkar utk si comel dulu.......tgk Si Tom ngan si Kitty skrg nie
dah serasi dan Si Tom asyik nak membuli Si Kitty..........

Si Tom.....

tgklah Si Tom nakalnya nak klr rumah
Si Kitty......nie blm pernah mandi lg sejak spi sini....comot.







1 ulasan:

Puanbee2 berkata...

comelnya ....

http://puanbee.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink