sama2lah kita honggak | ! My Lovely Family Blog !



Rabu, 18 Mac 2015

5
Komen

sama2lah kita honggak

By Nazayiena Ayiena | Rabu, 18 Mac 2015@5:14 PTG | Filed under

~ Assalammualaikum ~


Pagi td tgh kak nurul sibuk di dapur,si Izzyan sibuk jgk suruh
kak nurul cabut gigi depan dia sblh yg dah ronggak tu.......

Gigi dpn iyan ronggak sejak bulan lalu.....gigi dia dah goyang,tp
blm nampak lg klr gigi kekal kat situ.

Gigi bwh dia tu memang dah tercabut sbb dah ada gigi kekal klr.

Iyan suruh kak nurul cabut gigi  dia tu pg td sbb gigi yg sblh
dah ronggak tu dulu kak nurul jentik pakai jari....

sbb pg td kak nurul sibuk so kak nurul suruh dia hari nie goyangkan
gigi tu guna lidah dulu,nanti senang mama dia nak cabut.....

tapi yg sebenarnya pg td x sempat........huhuhu......

Diorg cuti sklh nie duduk rmh je,si najmi tiga hr nie ada kelas
tambahan di sklh.........

Bila gigi dah ronggak,sibuklah ckp ngan sepupu di kat Kajang tu.....
Tp sepupu yg Kajang tu pun sama,dah tanggal jgk gigi dpn
jadi,

Sama2lah kita Honggak.......hehehe....






sepupu iyan yg dah ronggak dulu..........

5 ulasan:

syira yaya berkata...

Teringat masa kecik2 dlu..gigi ronggak :) :)

Nurzakiah Hanum berkata...

hehe teringat zaman kanak2

hainom OKje berkata...

Hehe....tgh time time hongak yer memasing. Alahai....ingat masa kecik dulu, emak buh benang nak goyangkan gigi

ahmad berkata...

Alhamdulillah mas kawin tak kena gst.. Info baru tahu nie// hehe..

Jom singgh2..
Baju Sweet Muslimah

Jom join contest..
Contest Review Aplikasi Android Baju Sweet Muslimah

adianiez AIDA berkata...

alahai syg....
hongak sudah ye :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink