Kelab Pengasuh Putrajaya | ! My Lovely Family Blog !



Rabu, 18 Februari 2015

6
Komen

Kelab Pengasuh Putrajaya

By Nazayiena Ayiena | Rabu, 18 Februari 2015@8:00 PTG | Filed under

~ Assalammualaikum ~

Di sini kak nurul nak kongsi Kelab Pengasuh Putrajaya.
Dgn adanya kelab Pengasuh nie di FB  akan memberi byk manfaat kpd
ibu bapa yg nak mencari pengasuh anak2 mereka espp mereka yg duduk 
Putrajaya.

Masih kak nurul ingat lagi mula2 dtg kat Putrajaya nie susahnya nak cari
pengasuh,sampaikan si Izzat kak nurul tinggalkan dgn MIL di Melaka
utk dibela.

Skrg semuanya ada di hujung jari.......
Zaman it katakan.



6 ulasan:

syira yaya berkata...

pengasuh pun dah ada kelab :)

Pokok Manggis Depan Rumah berkata...

Bagus ni ada kelab macam ni.

Ibu Lala berkata...

Dah ada kelab ni senang nak bertukar tukar pendapat kan.

Norul Azura berkata...

Nak cari pengasuh unt anak 6 bulan dan 3 tahun....kalo boleh xnak yg jaga ramai sgt. Mohon contact sy sekiranya berminat 0192669495...oh ya sy ddk kat presint 14

Norul Azura berkata...

Nak cari pengasuh unt anak 6 bulan dan 3 tahun....kalo boleh xnak yg jaga ramai sgt. Mohon contact sy sekiranya berminat 0192669495...oh ya sy ddk kat presint 14

Norul Azura berkata...

Nak cari pengasuh unt anak 6 bulan dan 3 tahun....kalo boleh xnak yg jaga ramai sgt. Mohon contact sy sekiranya berminat 0192669495...oh ya sy ddk kat presint 14

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink