Pemanggang ajaib HIG | ! My Lovely Family Blog !



Isnin, 8 Disember 2014

3
Komen

Pemanggang ajaib HIG

By Nazayiena Ayiena | Isnin, 8 Disember 2014@9:00 PTG | Filed under
 ~ Assalammualaikum ~


Hahahaha.........siannya dgn kak nurulkan!
Memang dah ketinggalan ketapi sgt nie.
Sebenarnya kak nurul baru dpt pemangang ajaib nie.
Org bukan main lg dah lamakan!

Bg diri kak nurul xpe......asal adakan.
Kak nurul beli HIG je,bukan yg advantage atau are ikan tu.....
tu memang mahal......
nie HIG hubby beli waktu pg Langkawi hr tu hg klu x silap x spi RM60
nie yg paling besar..,bukan utk yg mengoreng tu.

Excited dgn gadget memasak terbaru nie, jadi 2 mlm
berturut2 tu masaklah ikan dan ayam serta buat lamb chop. 

Memang cepat membakar ayam dan daging cepat empuk.
Memang menjimatkan masa.........









Mlm pertama bakar ikan dan ayam......

mlm kedua plk bakar daging dan lamb,kak nurul beli yg dah siap perap kat Aeon Alamanda



Tara,hasilnya.........

3 ulasan:

Aisy Nasiha berkata...

Wah.. makin rajinla masak sedap2 nanti..

adianiez AIDA berkata...

last week kursus ke langkawi.
member aida beli piuk ajaib hig ni.
aida tak beli la sebab da ada piuk ajaib menang.
murah! and memang ada klon piuk-piuk ajaib menang :)
boleh beli la... berbaloi!

- berkata...

kak nurul..saya lagi kesian...dah lama mengidam nak...tapi xbeli2 lagi..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink