Ole-ole dr Penang | ! My Lovely Family Blog !



Jumaat, 7 November 2014

6
Komen

Ole-ole dr Penang

By Nazayiena Ayiena | Jumaat, 7 November 2014@4:28 PTG | Filed under

~ Assalammualaikum ~

Apa ya ole2 yg sesuai dibeli klu  pegi ke Penang?

Sebenarnya hubby baru blk Penang semalam,jadi buah jeruk
je yg dia bawa blk sekotak. Klu Penang...jeruk Pak Alilah yg pemeskan....

Bolehlah nanti bagi2 ngan adik beradik di kampung.
Klu kak nurul kurang sikit dgn buah jeruk camni.
Tapi hubby  memang minat.

Yang bagusnya jeruk Pak Ali nie dia x menggunakan ibu gula,tidak byk 
menggunakan bahan pengawet juga menggunakan cuka epal dan madu lebah asli.

Kalau memakannya pun xdelah sakit tekak atau batuk(tersedak) macam biasa
 kita mkn buah jeruk yg lain.

Apa yg penting jeruk Pak Ali mendapat sijil Halal dari Jakim.






6 ulasan:

adianiez AIDA berkata...

aida sgt suka jeruk pak ali ni!!!

Norzie hany berkata...

Kalau buat acar buah sedap ni.

aby berkata...

salam naz ..
apa jeruk dari penang tu sedap belaka kan ..

hainom OKje berkata...

Sama jer ngan hubby bab bab jeruk ni mmg suka, Okje pulak kurang hihi
Hari tu gi Penang, tak beli pun jeruk Pak Ali ni

sal ya berkata...

Jeruk buah pala pun sodap.

Jazz Lover berkata...

Wah, tengok kamek nangga. Huhu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink