Wordless Wednesday | ! My Lovely Family Blog !



Rabu, 16 April 2014

12
Komen

Wordless Wednesday

By Nazayiena Ayiena | Rabu, 16 April 2014@4:24 PTG | Filed under

~ Assalammualaikum ~


~ Buah Kerdas

~ Kak Nurul baru tgk buah nie kat pasar minggu lepas

~ Rasanya kat S'wak xde kot buah nie

~ Mesti ramai yg tahu dan suka mkn buah nie kan


pinjam imej google

12 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

sedap nie

Siti Fatimah berkata...

suka...tapi suka yang muda tu. makan sekali dengan kulit. kalau dah tua terkopek kulit gini, buat sambal jer

Ujie berkata...

Tau nama je, rupa tak penah kenal. Boleh makan terus ke tu? Mcm keras je..

Ain Noraini berkata...

Sedap yee..

Pokok Manggis Depan Rumah berkata...

Sedap makan buat ulam.

Tihara berkata...

adik beradik petai dan jering tapi bau dia lagi power..saya tak minat sebab payau, petai lagi sedap :)

LydSunshine berkata...

Yang tua2 keras skit kan. Yg muda lagi sedap la rangup. Tapi bau dia. perghhh... kalah jering.

Kesuma Angsana berkata...

yang ini Adik memang x makan sama mcm jering walaupun dier antu ulam segala ni hehehe

Mimi Azirah berkata...

Pernah dengar tp xpernah mkn

Masya berkata...

ssh nak jumpa.. pernah mkn sekali jer...

sal ya berkata...

X mkn tp tau la namanya dgn rupanya tu.

hainom OKje berkata...

Mmg tak pernah makan buah ni...apa rasanya NA...mcm buah kurma cina yg selalu masuk dlm lai chikangkan ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink