Asam Pedas Claypot | ! My Lovely Family Blog !



Jumaat, 11 April 2014

9
Komen

Asam Pedas Claypot

By Nazayiena Ayiena | Jumaat, 11 April 2014@3:30 PTG | Filed under

~ Assalammualaikum ~

Klu datang Melaka dan nak makan masakan  asam pedas,bolehlah cuba asam pedas claypot
di Taman Laksamana. Hari tu kak Nurul dah cuba mkn di sini slps blk bawa anak2 dr tgk cite
Captain America  hari tu. Ada pelbagai masakan asam pedas,maksudnya semua ikan ada,
asam pedas tetel pun ada.Selain masakan asam pedas ada byk lg menu lain yg ada di sini.
Memang ramailah org yg mkn di sini,selain daripada servisnya yg cepat. Asam pedasnya
kak Nurul rasa oklah kena dgn  tekak kitaorg.... Malas nak ambik gambar makanan,
sbb dah lapar,ini pun  gambar si Najmi yg ambikkan. 

Alamat Restoren nie: Restoren Kota Laksamana 1-di 1408 di Taman Laksamana.

hubby makan asam pedas ikan pari dan tetel,kak nurul ikan jenahak dan MIL ikan tenggiri.

Si Rayyan dah tertido,xsempat mkn

9 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

wow nampak sedap

ecah khalili berkata...

wowww..asam pedas melaka..peberet..tiba2 teringin asam pedas ketam..alahaii..

Tihara berkata...

laam dah saya tak makan asam pedas,
sedapnya lah kan :)

nurbijen berkata...

mesti terangkat makan asam pedas kat situ....

Siti Fatimah berkata...

teringat lak asam pedas melaka hari tu.. leleh leleh tau..

Kesuma Angsana berkata...

mesti sedap tu .. !

Mimi Azirah berkata...

Sedapnye

sal ya berkata...

Bil pernah nak mkn tp ada rmbt kt dlm tu. Trs x mkn2. Tp sy suka asam pedas.

hainom OKje berkata...

Dekat Mydin ke NA....okje nampak asam pedas gitu pun ada kat Mydin Ayer Keroh tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink