Wordless Wednesday | ! My Lovely Family Blog !



Rabu, 19 Mac 2014

8
Komen

Wordless Wednesday

By Nazayiena Ayiena | Rabu, 19 Mac 2014@2:16 PTG | Filed under

~ Assalammualaikum ~

Mahal ke murah?



8 ulasan:

Pokok Manggis Depan Rumah berkata...

Tak pasti pula. Rasa macam mahal juga tu.

❤Kamsiah❤ berkata...

kalau kita tgk susah payah nelayan...panas terik matahari...rasa mcm kesian nak mintak diskaun bila beli ikan..

Daddy Ziyyad berkata...

rasa macam murah kot..
saya tak pasti...sebab selalunya urusan beli ikan sayur ni, wife saya yg gi beli...saya sediakan duit aja..hihihih

Mimi Azirah berkata...

Bg sy rm25 utk ikan byk tuh memg murah dh tuh...tp tang syur tuh rm10 bg sy mcm.mhl aje

Ujie berkata...

Rasa mcm ok kot kak. Tak mahal, tak murah.

Mummydearie berkata...

Saya rasa masih murah lagi. Sekarang ni memang terasa serba-serbi naik harga. Kalau setakat bawa duit RM100 tu ntah tak tahu apa barang yang dapat. Memang murah kalau semua ternak sendiri, tanam sendiri. Masalahnya tanah tak cukup luas, tangan pun tak cukup hijau :)
Mahal ke murah ke, kalau dah jadi keperluan kita tetap juga kena beli.

Roslan Putra berkata...

pasar mana.... sekarang harga barang agak mahal... duit Rm50 kalau ke pasar rasa kecik jer... tak cukup ...

mama maman aka yana berkata...

skrg mahal jew barang.. mana ada yg murah.. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink