Cuci betul2 | ! My Lovely Family Blog !



Isnin, 2 Disember 2013

8
Komen

Cuci betul2

By Nazayiena Ayiena | Isnin, 2 Disember 2013@9:41 PG | Filed under

~ Assalammualaikum ~

X nak komen lebih,bila tgk cacing di dlm pinggan camni klu kak Nurul mesti
dah menjerit,memang gelilah dgn cacing2 nie. Refer sini nak tahu lebih lanjut.
Kak Nurul pun selalu jgk bila tgh potong sayur kobis nie jumpa cacing hitam camni.
Itu yg kena cuci bersih dan bilek2 satu persatu helaian kobis tu takut bendalah
nie ada di dlmnya.
kwn2 semua geli x cacing x?
Sumber:mynewshub

8 ulasan:

cheqna berkata...

mmg kena cuci bersih2 kak..sebab dalam2 tu yang ada cacing tu

Nurzakiah Hanum berkata...

salam isnin
dan selamat pagi

Myra Jay berkata...

Kobis memang kerap ada cacing..
Myra pun selalu kobis selak 1 persatu, lepas dah basuh rendam pulak (hilangkan hanyir)

Rai Ourkizuna berkata...

mak oi.. kalau jenis makan tu sambil mata tengok lain..eeeii.. geliii

Maria Firdz berkata...

erk... nasib sy tak makan kobis.. dah bertahun tak beli kobis... huhu.. sama juga dgn sawi dan bayam..

nurbijen berkata...

erk, mmg geli.. sbb tu saya suka buka kelopak kubis satu2 setiap kali masak... nak elak benda2 mcm ni la....

ros_reeza berkata...

gelinya!..

Masya berkata...

terus kembang tekak choiii.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink