Tadika Izzyan tahun depan. | ! My Lovely Family Blog !



Jumaat, 1 November 2013

10
Komen

Tadika Izzyan tahun depan.

By Nazayiena Ayiena | Jumaat, 1 November 2013@12:15 PTG | Filed under





~ Assalamualaikum ~


Salam jumaat buat kwn2 semua.Hari nie dah 1 November 2013,dah nak 
habis yea thn nie.

Perancangan utk thn depan ada stgh org dah buatkan!
Macam kak Nurul utk thn depan dah register utk kemasukkan Izzyan
di tadika yg sama.Yurannya plk dah naik lagi kepada RM350.
Untuk semua pendaftaran hampir jgk 1k tu.

Untuk thn depan dah malas rasanya kak Nurul nak cari tadika yg lain buat
Izzyan sbb kak Nurul tgk dia kat situ cam dah serasi.
Setakat ini tgk dia oklah dah boleh baca doa mkn,Al-Fatihah pun dah hafal,
(wlpn pelat,hehehe)ABC pun dia dah kenal.

Minggu lepas bawa dia potong rambut sbb tgk tu rambut dpn dia pun dah
pjgkan.Nak potong sbb minggu nie dia ada ambik gambar kelas dan gambar
konvo tu,jadi nak nampak kemas sikit.
Balik dari sklh ptg selasa tu sibuklah dia bercerita dah ambik gambar siap
pki makeup lg dia cite,dia memang suka bermakeup mengalahkan mamanya
yg x suka bermakeup itu.Tanya dia,cikgu ke yg makeupkan?
dia ckp org yg ambik gambar tu makeupkan.
Tunggu ajelah gambarnya nanti......










10 ulasan:

Kakzakie berkata...

pada kakak baiknya memang jgn tukar-tukar. Lain kalau dah nak masuk tahun satu memang terpaksalah tukar Nurul..

Fiza Rahman berkata...

Comelnya izzyan.

Stay kat tadika yg sama jer lah kak. Leceh tukar2. Takut tak serasi nnt.

hainom OKje berkata...

Betul tu Nurul....tadika punya fees mmg cecah 1K kan....hehe mcm nak daftar u pulak yeh...
Come izzyan....

Nurfaezah Abdullah berkata...

suka make-up ye dik. fae pulak x suka hehe.

aby berkata...

salam naz ..
klu mencecah 1K memang tinggi ..
tp demi anak, kita cukupkan juga wlupun tinggi perbelanjakan tu kan ..

izan mama mia berkata...

comelnyew anak dara ni

Maria Firdz berkata...

comeinya senyuman mu.. :)

Pokok Manggis Depan Rumah berkata...

Bagus terusakn kat situ jika dah serasi. Tadika macam-macam kes juga sekarang ni akak.

Myra Jay berkata...

Mesti comel masa mekap :D
Tak sabar nak tengok :D

Masya berkata...

tgh pikir jugak nak masukkan tadika anak sy kat mana tahun depan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink