Comel tak? | ! My Lovely Family Blog !



Isnin, 18 November 2013

6
Komen

Comel tak?

By Nazayiena Ayiena | Isnin, 18 November 2013@1:43 PTG | Filed under


~ Assalammualaikum ~

Comel tak,comel tak! cam comel aje...
Apa yg comelnya tu?
Ini ha kasut Izzyan kak Nurul beli hari jumaat lps sempena
utk hari graduasi 2013 di tadikanya.
Balik ambik dia ptg tu dptlah memo kertas kecik cikgu tulis
nak kena bawa kasut,seluar jeans dan stokin.
Alamak,Izzyan selama nie kak Nurul lama dah x belikan kasut
utk dia,raya thn nie tadi kak Nurul belikan dia sandal aje,ada juga
beli kasut tp semua dah sempit.
Fikir2 beli ajelah kat Pasar mlm di sini,kak Nurul lama dah
x pegi pasar mlm,bukannya apa malas nak menggangkut askar2
tu semua,dari sekejap je nak pegi berleret sampai habis magrib kang
klu pegi bawa diorg nie. Disbbkan tghri jumaat tu lps habis
sklh diorg terus blk rumah dan kak nurul cuma ambik Izzyan je ptgnya,
tu yg gagah jgk nak pegi pasar mlm.
Comelkan kasut budak2 nie?Cuba teka berapa harganya?

Kak Nurul letak byk gambar wlpn satu kasut tu je,sbb kak
nurul suka tgk di pelbagai sudut......







6 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

cute

Rai Ourkizuna berkata...

comelnya.. berapa ni kak? RM18?

Kesuma Angsana berkata...

mmg comel sgt, color pink lagi tu !

eB berkata...

mmg comel... tapi kalo PM nih harga eB x brapa nak tahu... besa unexpected kot eh? RM 10 x?... blasah jer... he3...

MulutPayau berkata...

memang comel...

Mummydearie berkata...

Memang nampak comel. Pink pula tu, memang sesuailah untuk gegirl.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink