Beginilah klu anak cuti sekolah. | ! My Lovely Family Blog !



Jumaat, 29 November 2013

3
Komen

Beginilah klu anak cuti sekolah.

By Nazayiena Ayiena | Jumaat, 29 November 2013@5:56 PTG | Filed under

~ Assalammualaikum ~

Lambat sikit bersiaran hari nie sbb pg tadi ada field work sikit.
Beginilah klu anak2 cuti sekolah dan duduk di rumah.
Hari tu kak Nurul rasa baru seminggu beli dan buka kicap yg baru
tgk2 dah nak habis,biar betul anak2...
Nie mkn kicap ke apa?

Cuba tgk hari kak Nurul beli klu x silap 17hb pg ahad tu sblm majlis
graduation Izzyan.Dan gambar kicap tu kak Nurul ambik ari khamis
21 hb(yg masalahnya kak Nurul tulis entry nie lambat) dah tinggal
sikit....Kuatnya anak2 kak Nurul nie mkn kicap,nie mesti semua
apa yg nak dimkn letak kicap niekan!tanya ngan najmi,najmi ckp
izzyan yg kuat mkn kicap,....apa2lah anak.Janji mkn betul2 jgn
buang2 plk,xelok nak membazir aje.

Macam2kan ragam anak2 tinggal di rumah bila cuti sekolah nie,
nie blm termasuk cecair pencuci baju kak nurul hampir habis
dikerjakan si najmi utk mencuci lantai di blkg rumah.
Tanya sorang,yg sorang ckp yg sorang tu.....
Hai anak2.........




3 ulasan:

ZalinZalina berkata...

Cuti sekolah ni memang banyak belanja kan Nurul...pulak tu kalau diorang boring dok rumah ajak jalan2...memang keluar duit aje..

Tuan Juhaida berkata...

Hihi meriah gitu kat rumah.syok depa boleh relax2..mkn tido...tengok tv.elok juga time ni gi bercuti mana2

nurbijen berkata...

rumah saya pun mcm tu... kicap kejap jer habis... makan laksa pun kena letak kicap.. camna tu?
Tapi skrang saya beli kicap masin yg kaler hijau tu.. tak berapa laju la sikit... hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink