Harapkan ada cuti free,last2 EL........ | ! My Lovely Family Blog !



Selasa, 7 Mei 2013

8
Komen

Harapkan ada cuti free,last2 EL........

By Nazayiena Ayiena | Selasa, 7 Mei 2013@4:34 PTG | Filed under

~ Assalamualaikum ~


Sesudah melalui proses mengundi nie ramaikan yg bercerita tentang
pengalaman masing2 semasa pergi mengundi hari tu,apatah lg
kali nie baru diperkenalkan dgn calitan dakwat di jari.
Masing2 tayang jari tu kan......Apa2 pun tahniah pd Barisan Nasional
kerana telah berjaya mengekalkan kepimpinan utk membentuk
sebuah kerajaan.


Kak Nurul blk kpg hubby minggu lps,jadi tunggu jugaklah depan tv
sambil melihat keputusan yg terkini,sebenarnya nak tunggu juga
pengumuman cuti hari isnin(smlm) tp xde jugak,last2
dah lewat sgt dan x ready  nak blk Putrajaya, jadi smlm
terpaksalah ambik EL. Anak2 memang smlm diorg cuti ganti
 dan byr pd bln sepuluh nanti.Hai, gara2 mengharap sgt kerajaan
kasi cuti jadi camnielah terpaksa korbankan cuti tahunan dan hubby
pulak dia smlm dan hari nie MC sbb cabut gigi. Hari nie  kerja
rasa malas2 lg,apatah lg dgn si Izzat buat hal sbb tertinggal kasut
sukan kat kpg. Macam2...........

8 ulasan:

Deqla Manjew berkata...

sama la..semlm pun tercuti jugak.. sbb ingtkan cuti..haha

Aimaniman Ezaiza berkata...

Akak dah siap2 ambil crk, tp selangor cuti so tarik balik la crk tuut... untung org selangor kannn... bab brg tertingal, biasalee, omak dah chek tp ada jer yg tertinggal, mcm anak akak tertinggal sweater, dia ingat dekat je nak p balik amik..

MulutPayau berkata...

Ramai yg ingatkan cuti..di sekolah , ramai yg tak hadir..lebih daripada separuh...hihihi

Ujie berkata...

Saya dan suami pun antara yg berjaga sampai 2.30pg sbb nak sgt tau result selangor. Pastu berharap gak esoknya cuti. Sekali tak... Pergi keja dgn mata ngantukla somi saya. :D

rinduan citarasa berkata...

Ayu tggu smpai jam 12tghari
lepas tu letih dahh.
esoknya niaga. hehhehhe

izan mama mia berkata...

tahniah BN dapat terajui semula..

hainom OKje berkata...

Selangor jugak yg dapat cuti!..
Hehe

Mimie Najib berkata...

semua orng dok tertunggu2 nak cuti..hehe.. tp sini tak cuti pun..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink