Rutin mingguanku. | ! My Lovely Family Blog !



Ahad, 14 April 2013

4
Komen

Rutin mingguanku.

By Nazayiena Ayiena | Ahad, 14 April 2013@9:00 PG | Filed under

~ Assalamualaikum ~

Aktiviti kak Nurul minggu lepas.Inilah rutin harian setiap minggu kak Nurul
mendobi baju sekolah anak2.Baju diorg memang kak Nurul kumpul seminggu
dan rendam sblm cuci sekali.Cuci pun memang cuci tangan dan spin pki
mesin basuh,entahlah kak Nurul rasa macam x bersih je klu terus masuk
mesin basuh.Bukannya x tahu klu si Najmi dan Izzat uniform diorg,klu
kakak oklah boleh terus masuk mesin tp dah alang2 kak Nurul cuci tgn
jadi semuanya cuci tgn.

Hujung  minggu lepas jgk kak Nurul dan hubby sempatlah mengalih bunga
raya dan rose yg beli kat CH hari tu. Kak Nurul beli bunga raya dua kaler
sebab sukakan bunganya yg giant tu,jgn plk nanti dah turun kat tanah rendah
nie bunganya mengecut mcm bunga raya yg lain,kecik2.

Minggu nie xdelah aktiviti menanam bunga lg sbb hujung minggu kak Nurul
dah gi Johor ada kerja kat sana.So dlm 2-3 hari minggu dpn xdelah dtg
ke rumah kwn2 ya.


Bunga yg satu tu x klr lg kaler apa,jgn sama kaler sudah.......

Bunga rose hubby minat tanam

Rose warna putih

4 ulasan:

Riedaffya ibrahim berkata...

banyak baju putih akak basuh ye... cantik bunga yang akak beli..jeles laa

Remy hazza berkata...

kalau baju putih...tetap selesa kalau cuci tangan...pakai machine kekadang tak bersih...... terutama kekotoran degil tu....

ibuayu berkata...

Akak rendam dulu dgn attack br masuk mesin..cantik baju tu dinila ya..

fazianbatrisyia berkata...

putih berseri dah macam iklan sabun basuh la kak nurul...mmg rajin...kalau sy tgk keadaan baju tu...terutama pada lengan...dah macam dibuat lap meja aje...anak dara sy tu, asyik nak kena pesan aje...kalau tak...sambal tumpah la...kalau tudung mmg basuh hari2. baju pakai sekali...kalau gosok aduh naik letih la..

Rajin tanam pokok bunga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink