Redeem kod bar Drypers dah dpt | ! My Lovely Family Blog !



Khamis, 11 April 2013

20
Komen

Redeem kod bar Drypers dah dpt

By Nazayiena Ayiena | Khamis, 11 April 2013@10:30 PG | Filed under

~ Assalamualaikum ~

Yipeee.....dah dpt,hahaha.....dah dpt apa tu? Kak Nurul dah dpt
barangan drypers yg kak Nurul redeem hari tu......ingat x, sini entrynya.
Kak Nurul redeem kod bar pampers tu,pointnya kita kumpul dan
tukarlah dgn item tertentu termasuk pampers.Kak Nurul x berkenan
dgn item2 lain termasuk beg,mainan  dsbnya,jadi kak Nurul ambik pampers
je saiz xl,sbb Iyan pakai saiz tu. Tapi dlm seminggu nie minah tu tidur
mlm x pki pampers x  kencing plk dan sejak tadika nie pun dia dah
x nak kak Nurul bekalkan  pampers utk dia tidur siang di tadikanya.
Jadi pampers nie hanya pki bila ada long journey je,tp long journeynya
bukan selalulah plk. Tgklah nanti nak kasi ngan sepupunya di kpg
xde plk yg pki saiz tu maklumlah semuanya sebaya Iyan juga dan
ada yg kecik tp masih bb lg............





cepat juga diorg proses,ingatkan bulan 6 baru dpt.

20 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

untung2

Kakzakie berkata...

Kira cepatlah juga proses diberikan balik pada pelanggan Nurul. Bagi org pun baik juga dah jadi sedekah/jariah..

AyueJean AJ berkata...

Banyak jugak...

Fiza Rahman berkata...

Tak redeem lagi kak. Asyik kumpul jer.

Z ie berkata...

WAH BANYAK TU.. SAYA DAPAT SIKIT JA. HUHU.

fairus mohamad noor berkata...

banyaknyer stok..he3
err kak nape blog m3h susah nak masuk..ade error pape x?

Kesuma Angsana berkata...

wah bayk dapt hasilnyer tu !

Ujie berkata...

Banyak nyee kak! Mcm nak jual..

ieda immi berkata...

wahh bestnyaa banyak tuu .. jimat lah macam nie kan ;)

Riedaffya ibrahim berkata...

banyak akak dpt..

Mrs Velentine berkata...

banyaknya kak...save sikit bajet,,klik2 sini

QA's ~ mamapapa berkata...

wahhh..byknya dpt redeem..mesti byk kod bar yg di collectkan?

qemaishak berkata...

qema kumpul gak kod bar pastu adik kemas dia g buang huhuhu
best dapat pampers, jimat

Situs Top Info berkata...

kunjungan perdana gan..
salam kenal dan sukses terus..
mampir balik ya..

Remy hazza berkata...

byk tu...menguntungkan.......

hainom OKje berkata...

Lama dah tak de pampers kat rumahlah NA....hehe

Bui Junaidi berkata...

WOW..BANYAK JUAK KAK
BERBALOI2 :)

MrS. F!zA berkata...

ya allah kak sy nk redeem haitu tertangguh pstu luap trus..tgk entri ni bru trgt balik..haiyaaa

sudipVSsenduk berkata...

cantik bed sheets, ceria!

Nora Karim berkata...

banyaknya....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink