Masak apa hari nie? | ! My Lovely Family Blog !



Sabtu, 13 April 2013

7
Komen

Masak apa hari nie?

By Nazayiena Ayiena | Sabtu, 13 April 2013@9:30 PG | Filed under

~ Assalamualaikum ~

Selamat berhari minggu yea kwn2.......

Masak apa hari nie?

mesti speacialkan,maklumlah hujung2 minggu nielah ada masa nak
masak betul2,macamlah hari lain masak main2.

Oklah ada x hari nie yg nak masak asam pedas ikan pari?
Minggu lps kak Nurul kena siangkan ikan pari sbb MIL gi hospital
bawa org baru(cucu) ambik darah,yg memasaknya mestilah
MIL klu nak sedap atau betul2 rasa asam pedas,maklumlah kak Nurul
nie masih dlm proses pembelajaran..........

Lupa plk ambik gambar ikan pari yg dah masak asam pedas tu,huhuhu....
memang klu dah mkn x ingat apa2 dah,apatah lg tgh perut betul2 lapar.



Lama jugak kak Nurul siangkan sbb nak kena buang kulit atas dan bwh,nasib baik x hancur sgt ikan pari nie dikerjakan.


7 ulasan:

maria firdz berkata...

Belum pikir nk masak apa..sbb kerja ot hari ni...

Tihara berkata...

sayA beli nas paprik sebab saya sorang sempoi je.. :)

Riedaffya ibrahim berkata...

Wah....teruja nye akak msm asam pedas ikan pari..da lme x mkn...nak kak

Ibuhani berkata...

hr ni kita masak daging kari!

Ujie berkata...

harini hari jenjalan..mkn luar.
esok hari dok rumah..dah plan nak msk mee kari. ^_^

nurbijen berkata...

sedapnya asam pedas ikan pari.... fav saya tu...
kami makan sup ayam jer... hihihi

Remy hazza berkata...

sedapnya kalau dapat mkn ikan pari assam pedas...... meleleh peluh nanti.....bila hirup kuah dia....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink