Manisnya bau buah strawberry tu........ | ! My Lovely Family Blog !



Selasa, 2 April 2013

12
Komen

Manisnya bau buah strawberry tu........

By Nazayiena Ayiena | Selasa, 2 April 2013@4:36 PTG | Filed under

~ Assalamualaikum ~


Bersua  kembali setelah seminggu menyepi.Maaflah kwn2 kak Nurul x sempat
nak dtg rumah kalian,mode masih bz lg. Insya Allah ada kelapangan adalah menyinggah.

Manisnya bau strawberry tu........tapi bila dimakan ada masam2 sikit.
standardlah strawberry Cameron Higland.......jurujual yg ckp.
Inilah pokok strawberry anak2 punya.Minggu lps kitaorg naik Cameron tp disebabkan
masa x cukup nak pergi memetik strawberry,jadi belilah sepokok utk
mengubat kempunan anak2 yg sgt2 teringin nak memetik strawberry.
Nasib baik on the way blk tu ada nursery yg blm tutup lg jadi singgahlah
beli pokok strawberry nie. Maklumlah pergi Cameron mengikut org
pergi kerja jadi memang masa tu xde le nak berjln sgt.


Strawberry nie hubby gantung kat tingkap di dapur dan atas singki.
Jadi bila kak Nurul memasak ke cuci pinggan ke memang manis
je baunya strawberry tu.Harap2 bertahanlah pokok nie yea.




12 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

wow nak satu

Riedaffya ibrahim berkata...

wah kak nurul..siap beli ngan pokok sekali ye...bagus2..

Tihara berkata...

saya tengok orang gantung kat restoran tahan lama..bestnya kan :)

Ujie berkata...

Mak saya beli dua pasu..last2 dua2 pun mati..:(

Marya Yusof berkata...

As salam,

Strawberry buah yg cantik! Fav Iman ni... Hari2 mintak strawberry choc! Kalau gantung gini kat rumah tak tahulah lama mana hayatnye sb dak tecik tu mesti dok mintak-mintak je...hihihihi :)

nea lopah berkata...

oo..sweetnya. Balas kunjungan dan Salam kenal jugak. terima kasih folow sy ;)

nens cellection berkata...

wahh..nens beli buah jek..x terpikir skali nk beli pokok..best jgak tu..hehe

Yumida Huda berkata...

dah besar gegirl ya kak
dh jd org dara
oak ooo..dolok2 marek eh..sampe berbulan2 ic siap..dah ya lamak gik ya nunggu turn nak bergamba..dah begamba sikblh senyum palak x blh senget...
kinek tok..makin cepat service sidak...

hainom OKje berkata...

kira tak mo hilang kenangan di CH yeh ...Okje ta sampai lagi CH ni...tah bila nak sampai agaknya...

Ibuhani berkata...

wah! x terfikir plk nk bli pokok strawberry. blh ke hidup. slalu bli buah dia jer.....tp klu bwk turun ke tanah rendh buahnya jd masam....

fairus mohamad noor berkata...

da lme x mkn stoberi..bler mkn asik dpt yg masam je,x penah jmpa yg manis..

QA's ~ mamapapa berkata...

ouchhh!!tetiba tringin strowberry cokolat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink