Baliklah ke tempat asalmu. | ! My Lovely Family Blog !



Selasa, 16 April 2013

9
Komen

Baliklah ke tempat asalmu.

By Nazayiena Ayiena | Selasa, 16 April 2013@1:00 PTG | Filed under

~ Assalamualaikum ~


 SPR dah pun umumkan 5 Mei nie untuk Pilihanraya Umum 13.
Dah sedia ke nak mengundi? Nak mengundi di mana?
nak mengundi sapa?.......shyshyshy.....undikan rahsia,betul x?





Hari nie jom kita tonton video sempena hari pembebasan si kiko
dan si kiki. x tahulah boleh review ke x video nie.Kak Nurul
cuba upload videonya tp x berjaya,jadi kak Nurul letakkan
aje link video tersebut,tu pun x tahu boleh klr ke x?
Nanti klu ada sapa sudi tgk bagi feedback yea,boleh
buka ke x video tu..........



Siapakah gerangannya si kiko dan kiki nie?


adakah kucing?

rabbit?

snack?

Ayam?

Itik?

Hamster?

Ikan?


ooooooooo tidak,klu bela kucing memang dah awal2 kucing nie
bebas klr masuk rumah.

klu rabbit tak mungkinlah nak lepaskan bebas begitu saja
lebih baik sembelih dulu buat sate rabbit,yea tak!

Klu snack,eeeeeeee  org upah suruh bela pun kak Nurul x nak.

Ayam plk memang xde kitaorg xde reban  klu nak bela,tapiiiiiiii
reban ayam jiran ada,betul2 sblh dapur dan bilik tido kak Nurul.

Itik,pun sama mcm ayam.

Hamster tu,memang dr dulu anak2 kak Nurul berminat sgt nak bela,
tp kak Nurul dan hubby x kasi stlh dgr ada dulu ada penyakit berpunca
dr hamster nie.

Klu ikan pun x mungkin sbb selalunya bela ikan penghujung riwayatnya
mati camtu je,x sempat membesar dan nak kena dilepaskan.

Jadi boleh x kwn2 teka siapa si kiko dan si Kiki nie?





Hehehehe........mereka adalah kura2 yg rasanya
dah hampir 4 thn kitaorg bela dan membesar bagai johan.
Jadi fikirkan dah besar dan mungkin dah boleh diorg(bukan org ya)
berdikari sendiri di luar sana jadi kitaorg lepaskanlah.
Baliklah ke tempat asalmu dan bebas ke mana sahaja nak pergi,
pergi lepak2 ngan geng ke,mengumpat, atau mencari pasangan hidup.

Semoga suksess ok.



P/S: N3 autopublish lg.......



9 ulasan:

aizu's life berkata...

erk, byknye soalan nk diawab.. heheh.. d sedia, siap bdebar lg coz baru 1st time :)
mengundi kat seremban je *terpaksa berjauhan ngn hubby jp*
nAK UNDI SAPE? tETTT.. xleh jwb.. hahaha..
Rajin akak bela diorg ek.. kite x mnt sgt sbb xleh dbelai cam kucen tuh.. heheh

Ujie berkata...

Mana link nya kak?

Nurzakiah Hanum berkata...

hehehe

Riedaffya ibrahim berkata...

wah..akak bela ke?ade pic x?nak tengok

Ratu Hatiku berkata...

Undi kat KL jerk... :D
Wah rajinnya bela kura2...

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ berkata...

bela kura tak pernah sampai 1 bulan..hoho

nurbijen berkata...

tak dapat la tgk dari link tu...
wah, dah merdeka la si kiko dan kiki tu :)

wahida berkata...

lamanya akak bela dorang....mesti dah rasa sayang dah tu kan...

Tihara berkata...

mesti sayang nak lepas meke..menarik juga haiwan peliharaan akak ni :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink