A,B,C dan Pavlova | ! My Lovely Family Blog !



Rabu, 10 April 2013

25
Komen

A,B,C dan Pavlova

By Nazayiena Ayiena | Rabu, 10 April 2013@8:30 PG | Filed under

~ Assalamualaikum ~










   >  >  >  >  >   Tengoklah buku resepi mamanya dah jadi buku A,B C Izzyan.
    > > > > > >    Tengok sikit, resepi pavlova tuu..........
    > > > > > >    Bilalah nak buat ya,... hari tu ada buah strawberry beli kat CH busuk camtu je.
    > > > > > >    Abaikan tulisan mama saya tu,hanya dia saja yg faham apa yg ditulisnya,hehehe....    
                                    
  

25 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

hehehe singgah pagi

:: Mrs.Eady :: berkata...

nice!~

Masya berkata...

janji masih boleh paham tulisan tu kikikikii

nens cellection berkata...

hehe..2 in 1

aizu's life berkata...

morning!!
cantik la tulisan ABC tu.. unik.. heheh
pavlova time.. moga terhasil la nanti yer.. hihi

misz sheyla berkata...

boleh fhm lagi tulisannye tu...

Riedaffya ibrahim berkata...

biasa la anak2...buku mak jugak jd mangsa...nak tunggu gak pavlova akak..jgn lupa tepek gambarnye..

qemaishak berkata...

hehe sama je ngan ammar, suka nau amik buku resepi pastu conteng sana sini huhu

Fiza Rahman berkata...

Hehehe...samalah mcm saya. Salin resipi, buatnya tak lagi.

Myra Jay berkata...

Hheee, smoga berjaya buat Pavlova tu nanti ye ;D

NM02 berkata...

cantek la tulisan tu

sal ya berkata...

buat la kak. nnt pos kat saya. hehehe...

hainom OKje berkata...

Tulahkan kita ni NN....hajat nak buat bukan main lagi...tapi masanya tak tau bila...OKje pun teringin nak cuba sebenarnya

faraherda.razalan berkata...

Caiyok! Caiyok! Pejam mata je bt pavlova tu. Jgn lupa snap gamba t.

fazianbatrisyia berkata...

Izyan pun nak belajar salin resepi best la tu...Mudahlah nanti mama dia kan...

Kesuma Angsana berkata...

wah pavlova tu !

rinduan citarasa berkata...

hheheh.
belum tgk buku resepi ayu lagi.
hahhahaa

bebudak mmg mcm tu

Remy hazza berkata...

hu3....nak buat pavlova ye....... nanti hantar sikit utk remy......

Yumida Huda berkata...

hehe..tulisan doktor ya kak

nurbijen berkata...

kak nurul, jadi lah buku dua dalam satu... hihihi

QA's ~ mamapapa berkata...

owh...pavlova feberetku..eheheh!!brcampur aduk dh resipi :)

nazeef nazeem berkata...

wah..ini macam stok 5 bulan nih...baguslah drypers kat boleh redeem barang sumer...

Aju Mohit berkata...

wahhh best2, nak redeem gakla

Bui Junaidi berkata...

MUN MOLAH KELAK,POLAH BYK2 DPT KMK MTK JUAK..HEHE

ieda immi berkata...

kalau dah buat , tepek sini ye dik ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink