Buah tgn dari Mekah | ! My Lovely Family Blog !



Jumaat, 1 Mac 2013

24
Komen

Buah tgn dari Mekah

By Nazayiena Ayiena | Jumaat, 1 Mac 2013@4:06 PTG | Filed under

~ Assalamualaikum ~



Salam jumaat buat semua kwn2.

Bulan lepas dpt buah tangan dr Mekah pemberian kwn hubby.

Sebenarnya dah lamakan org blk haji,tp disebabkan kwn hubby
tu dia kerja Selangor dan jarang jumpa serta hubby pun sibuk je
bila kwn tu call suruh ambik, jadi  dia tetap simpan utk kitaorg.

Baru bulan lepas ambik,ada air Zam2,sejadah,minyak wangi dan 
lain2 seperti di bwh.
Kekacang tu tgk plastiknya ada lubang kena gigit,x pasti lipas ke atau
tikus jadi kitaorg x beranilah nak mkn,nak buang dlm tong sampah
rasa mcm bersalah plk,jadi ingat nak tanamlah nanti bila ada masa.

Apa2 pun terima kasih ya kwn,semoga dpt haji yg mabrur buat
awak suami isteri hari tu.


24 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

alhamdullilah

Ibu Lala berkata...

Bestnye. Ambik berkat kan. Untung untung tahun depan kita pulak pg hj..

Nur farahiza berkata...

seronoknye , alhamdulilah , bnayak dapat , kalau dapat pergi lagi bestkan

are_lin@yu berkata...

seronoknya..teringin nk g snaa..

tenku butang berkata...

done follow sini.. jom follow n singgah blog teman.. heee..

http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

Fiza Rahman berkata...

Alhamdulillah. Murah rezeki.

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ berkata...

alhamdullilah, nak sgt p bt umrah atau haji

nini berkata...

alhamdulillah...=D

Tihara berkata...

insha Allah moga dapat haji mabrur..seronok kalau dapat beribadah di sana.. :)

Ibuhani berkata...

K.ani pn ada kwn yg gi hj n suruh dtg ambil brgn yg dibawa dr sana. Tp x berkesemptn lg utk gi ziarah......

Aju Mohit berkata...

makmertua pun baru balik dari umrah, amik berkat moga ada rezeki nak ke sana ;)

izan mama mia berkata...

rezeki dr jauh ni

noor liyana berkata...

alhamdulillah dpt rezeki dr mekah..semua makanan yg sihat2..:-)

Kesuma Angsana berkata...

sama2 ambik berkat yer !

Cho Zila berkata...

suka buah tangan dr Mekah.. esp kalau dapat kurma nabi... moga kita pun dapat berkunjung ke sana..

Ema Blog berkata...

Alhamdulillah..merasa juga buah tangan dari sana

syiela berkata...

alhamdulillah bestnya kak nurul

Tuan Juhaida berkata...

alhamdulillah...best bila dapat hadiah dan tanda ingatan dari insan lain..berbesar hati gitu.

sal ya berkata...

banyak jugak dapat ye.

QA's ~ mamapapa berkata...

alhamdulillah,...rezeki dr mekah :)

Riedaffya ibrahim berkata...

wah..buah tangan dari mekah...

mama aryan berkata...

alhamdulillah..murah rezeki kak nurul

hainom OKje berkata...

Syukur...ada jugak buah tangan dari tanah suci

Myra Jay berkata...

Alhamdulillah rezeki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink