Suatu masa dulu, Crepe Durian | ! My Lovely Family Blog !



Ahad, 24 Februari 2013

11
Komen

Suatu masa dulu, Crepe Durian

By Nazayiena Ayiena | Ahad, 24 Februari 2013@10:00 PG | Filed under

~ Assalamualaikum ~


Sekarang nie dah xde fenomena crepe durian lagikan.
Dulu memang bagai fenomena semua blog bercerita crepe durian.
Meriahnya blog pasal crepe durian nie,ada blog yang jual,ada yang
cerita buat sendiri,ada blog yang cerita cara2 buat crepe durian dan 
sebagainya. Kak Nurul pun sama terpengaruh masa tu dgn keenakan
crepe durian yg member cerita. Siap order juga kat member opis(jirannya buat).
Merasa juga keenakan crepe durian. 

Masa nie ada musim durian
lagi x? sbb skrg dah xde org bercerita crepe durian kecuali kak Nurul nie,
huhuhuhu.......memang ketinggalan betulkan. 

xde apa2 sebenarnya, crepe durian kak Nurul order dah mkn 
dgn anak2 adalah 2 biji tinggal utk  hubby masuk peti ais,
masuk peti ais nie plk sorok betul2,
takut kang anak bukak peti ais dan nampak mkn plk.
Sbb sorok terlalu sorok sampaikan kak Nurul boleh
lupa,dekat nak 3 minggu masa tu baru ingat,maklumlah
memori nie dah byk kurang,nak mengaku tua xlah tua jugakan.
Disamping masa tu MIL dan BIL ada dtg rumah jadi memanglah
x ingat langsung dgn crepe durian nie.

Bila dah ingat kak Nurul tgk elok lg macam gambar di bawah.tapiii....
rasanya dah macammmmmm.
Tgklah satu tu ada kesan gigitan kak Nurul,hahahaha ambik ko!!
sedap x crepe durian tu?
Sayangkan makanan buang camtu je sbb kelupaan kita......





11 ulasan:

Madam Sooyaree berkata...

Kita balik ni ada cuba crepe durian, pasal asyik tengok kat blog kan, hihihi.. Tapi cannot go. Suka buah lagi :D

MulutPayau berkata...

skrang ni dah macam2...yg crpe strwbri lagi sedap....

Tihara berkata...

namun sehingga kini saya tak penah merasa crepe durian tu kak :)

azieazah berkata...

Saya pernah makan Durian Crepe 2 biji (2 kali saja). Durian Crepe ni bukan boleh makan sekali banyak cepat muak, tapi pasti nak lagi dan lagi.

Selagi disimpan dalam peti beku, selagi tu elok dimakan. Kalu terbiar durian akan masam dan cepat rosak.

wahida berkata...

punyalah nak sorok2 kak...sampai dah kena buang kekdahnya...haha...mmg sayang...

are_lin@yu berkata...

selamat bersegmen dear;)

Kesuma Angsana berkata...

seb baik KA x makan doyan hehehe

Mimie Najib berkata...

saya tak pernah rasa kak..sampai fenomena ni dah selesai..hahaha

nini berkata...

sehingga hari ni, tak pernah rasa lagi crepe durian ni..hehe

Ibu Lala berkata...

Terliur pulak. Tp x leh mkn byk2. Muak..

Ibuhani berkata...

K.ani x brp suka crepe durian tp suka durian!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink