Cepat jahit langsir........ | ! My Lovely Family Blog !



Sabtu, 23 Februari 2013

8
Komen

Cepat jahit langsir........

By Nazayiena Ayiena | Sabtu, 23 Februari 2013@5:00 PTG | Filed under

~ Assalamualaikum~

Tadaa.......

Nielah dia langsir yg hubby dah siap jahit utk rumah kami.
Separuh baru siap dan ada 3 bilik lg belum jahit.
Lining utk dlm langsir tu pun belum siap jahit lg.
Esok ahad hubby nak sambung jahit lg.
Ruang tamu baru ada set kerusi jati nie,nie pun bawa sikit2
masuk dlm keta dr Putrajaya ke kpg nie.
Ok jumpa lain kali sbb nak bagi semangat suruh hubby 
cepat siapkan langsir, kak Nurul nak jahitkan macam dia x harapkan kita je.
Xpe dia pun bersemangat nak siapkan langsir tu nak tgk rumah dah ada
macam rumah.........








8 ulasan:

izan mama mia berkata...

cantik caler langsir...

Ena's Palace berkata...

cantik da simple...
Pandai ye hubby awk jahit

Che Rosliza Che Mat berkata...

lajunya akak jahit langsir...cantik pulak tue...

fairus mohamad noor berkata...

pandainyer hubby akk jait langsir..untung la..

azieazah berkata...

Untung suami pandai menjahit.

Kak Azie berkenan dengan pintu kayu tu.

Mimie Najib berkata...

hubby akk yang jait? pndainya dia jait.. :)
masuk umh baru eh kak..cntik & nmpk luas je.. :)

Ibu Lala berkata...

Nak tempah langsir boleh tak. Cantik langsirnye. Cantik jugak rumahnye...ni area mana ek. Nanti klw buat housewarming jgn lupa jemput ek..

fazianbatrisyia berkata...

beruntungla..tak payah tempah langsir beribu2 kalau tahu jahit sendiri. Boleh jimat & peruntukan utk yg lain.

Lagi 1 beruntung sebab bukan semua suami pandai menjahit....bertuah la badan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink