Wordless Wednesday | ! My Lovely Family Blog !



Rabu, 9 Januari 2013

26
Komen

Wordless Wednesday

By Nazayiena Ayiena | Rabu, 9 Januari 2013@11:19 PG | Filed under
~ Assalamualaikum ~



* Pagi nie x nak pegi sklh

* Nak duduk nursery lama dia je siap suruh mama tukar balik baju sklh

* Baru sebentar tadi cal dia punya pengasuh tanya

* Syukur alhamdulillah dia pegi sklh juga akhirnya.

* Anak2.....


26 ulasan:

Anum berkata...

cutenya

Kakzakie berkata...

baru lagi Nurul... lama-lama nanti dia biasalah.

~ yus ~ berkata...

comel betul anak Nurul yang ni...:)

Daddy Ziyyad berkata...

Takpa...lama kelamaan, ok lah tu...kan budak cute? :)

Nieyl berkata...

alala...comey nyer die....kena g sekolah tau...nak berjaya kan...:)

aQu Mad berkata...

pande ktk jaga anak kak ow :) , aok, untung dapat seorang ibu yang baik cam ktk kak ..

Nens Collection berkata...

penangan pengasuh,kdg2 tugas kite pon die leh take over..;)

Ibu Lala berkata...

hye..salam kenal yek. jom singgah blog saya..

Kesuma Angsana berkata...

he he mcm tu anak2 kena ikutkn juga kan

(Lizz) http://www.mummycute.com/ berkata...

cute nyer dier..

Mrs Velentine berkata...

x nak sekolah ya..hehehe

LYAfrina berkata...

alahai..comlenyer.. gigi dia cantik tersusun

Ena's Palace berkata...

hehehe...mcm2 kerenah ank2 ni

MulutPayau berkata...

Comelnya.....
Macam2 karenah anak2 kan..

ieda berkata...

comelnyaa dia ;)

sal ya berkata...

macam2 ragam nak bolehkan pergi sekolah.

Cho Zila berkata...

ala comelnyer dia... sangat fotogenik...
budak2 yerk macam2.

Masya berkata...

budak² banyak ragamnya kan... nsb baik dia nak kesekolah..

lelamaisara berkata...

wah..cantiknye anak dara sowang ni..cute sangat...

Riedaffya ibrahim berkata...

comei anak dara kak nurul nih...

kasih Salina berkata...

anak bongsu kak nurul ker ni..comel..budak2 camtulah ragamnya kan kak..ada2 jer mengada2 diorang tu..

ct rahani berkata...

dia belum dpt sesuaikan diri lg kot kak.. lama2 nti ok la.. pandai posing.. comel!

mama maman aka yana berkata...

nakal but cute... hehe

ros_reeza berkata...

Nanti lama lama dia sndiri akan rasa seronok nak ke sekolah

ros_reeza berkata...

Nanti lama lama dia sndiri akan rasa seronok nak ke sekolah

wan nurul hezrina abd halim berkata...

Memulaje2.lama2 dia syok g skul.cumilnya dia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink