Wordless Wednesday | ! My Lovely Family Blog !



Rabu, 19 Disember 2012

12
Komen

Wordless Wednesday

By Nazayiena Ayiena | Rabu, 19 Disember 2012@3:38 PTG | Filed under
~ Assalamualaikum ~



*  x lama lg dah nak tinggalkan nenek

* thn dpn dah start sklh sini

* start 2 thn lbh tinggal ngan neneknya

* cucu neneklah nie..... MOHD NAZIM IZZAT

12 ulasan:

Aju Mohit berkata...

oww anak akak no berapa ni? owh dah nak duduk dengan mamanya ye?

Ujie berkata...

mesti sedih neneknya kan..

Marya Yusof berkata...

As salam Kak,

Dulu nenek Iman pun mintak nak jaga Iman, maknanye tinggal di Msia dgn die... Saya adalah penghalang besar! hehehe...tak sanggup nak pisah kak... Nnt semua jadi serba salah... Tp akaknye ni kes lain kot... Bukan tinggalkan selamanye nnt jumpa lagi ye tak? :)

Kasih Salina berkata...

salam kak nurul..akak bagi nenek nya jaga ker..mau ker dia berpisah dgn neneknya..mesti manja ni kan..

outbound malang berkata...

Nice blog :)
salam kenal sobat :)
bagi - bagi motivasi
semoga bisa jadi semangat
Senyuman adalah sedekah yang indah, karena dengan sedekah senyuman, manusia takkan pernah merasa berhutang apa-apa dan tak kan membuat orang lain merasa terhina
ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ....

Riedaffya ibrahim berkata...

sedih le neneknya nnti kan..

saifudin abu izzudin berkata...

kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
semoga menjadi semangat .. :)
Kebaikan hati lebih penting dari kebijaksanaan, dan menyadari hal ini adalah awal dari kebijaksanaan tersebut.

Cho Zila berkata...

dah nak sekolah, sebaya atikahlerni.... tetap cucu nenek gak kan...

fazian.batrisyia berkata...

Keakrapan cucu & nenek mmg tak dpt dinafikan...Macam anak2 sy...sikit2 nenek...jadi ibu kadang2 jelous jugak...tapi pandai2 ibu tackle anak2

Bui Junaidi berkata...

CUTI SEKOLAH BERAMBEH LAGIK RUMAH NENEKNYA..

Ema Blog berkata...

pasti nenek akan kesediahn pula

QA's ~ mamapapa berkata...

Mesti nenek rindu dendam nantikan.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink